Ga naar inhoud
Vespaforum.be

"Vespaclub World"


Speedracer

Aanbevolen berichten

Dit vanop een ander forum:

In Italy we aren't happy about World Vespa Club.

We discovered that this association is just a commercial brand of Piaggio. World Vespa Club is a registered trademark too.

The paradox is that Piaggio kicked off FIV in a brutal way. Now only one person works for World Vespa Club so if you write an email for infos or if you request a member card you could wait for months or years.

Piaggio decided that Eurovespa will be renamed World Vespa Days. Members couldn't like it but Piaggio don't care about us and just follow the marketing strategies.

If you want sell an helmet (Arai, Shoei, AGV or not branded) at World Vespa Days you can't because Piaggio MAFIA don't want. Umbelivable rules. San Marino Vespa Club has not rights or decisional power.

90% of Italian Vespists don't like what Piaggio is doing and don't like World Vespa Club.

ciao

Vespa Club Roma

Link naar reactie

Ik kan dat wel begrijpen langst een kant...

Als je dan toch hoofdsponsor bent, verkoop natuur ook liever je eigen producten...

Eén persoon die alle lidkaartjes moet uitknippen en inkleuren is gewoon een slechte organisatie/administratie

Ik heb gisteren gesproken met iemand die naar de WDD gaat... ..drie keer raden wat dat is...

World Ducati Days, een internationaal evenement gesponsord door...Ducati

Het zal misschien een nieuwe trend zijn en misschien de ultieme vorm van marketing?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik kan dat wel begrijpen langst een kant...

Als je dan toch hoofdsponsor bent, verkoop natuur ook liever je eigen producten...

Eén persoon die alle lidkaartjes moet uitknippen en inkleuren is gewoon een slechte organisatie/administratie

Ik heb gisteren gesproken met iemand die naar de WDD gaat... ..drie keer raden wat dat is...

World Ducati Days, een internationaal evenement gesponsord door...Ducati

Het zal misschien een nieuwe trend zijn en misschien de ultieme vorm van marketing?

WDW ( http://www.ducati.com/wdw2007/index.html )bestaat al sinds 2000 en ik vind het nogal logisch dat Ducati hier gaan rommelmarkt van wil maken, dat Piaggio dit ook niet wil daar kan ik ook in komen ware het niet dat zij een bestaande formule overnemen van een organisatie die naam en faam heeft gemaakt vanuit het liefhebbers standpunt en dus niet het commerciële aspect...

Piaggio zou dan ook beter op eigen initiatief iets organiseren en niet teren op het succes van het door hun vermoorde FIV .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...