Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vraagske over meetings...


kokske

Aanbevolen berichten

@Josse:

Moeten we we voor een bepaald uur binnen zijn, of kunnen we elke Vespa goeiedag gaan zeggen? :D :D

niet dat ik er iets van afweet,maar ik dacht da je verondersteld werd aan elke vespa goeiedag te zeggen,en da je minstens ook 1 pintje moest drinken telkens ge er ene zag,hehe

awel kokske, je hebt in ieder geval al de juiste ingesteldheid om je meteen thuis te voelen.

@ thefox, je moet niet perse om een beaald uur binnen te zijn maar om 7u beginnen wij te bbq-en, met of zonder u

Link naar reactie

Ik vertrek om 9u (vanuit Schoten) richting Konijnenpijp. Daar heb ik nog met enkele deelnemers afgesproken.

Dus Kokske als ge zin hebt kan je meerijden. Die paar km omweg kunnen er nog wel bij hé. Zeker met het prachtige weer dat voorspeld is.

Link naar reactie
kokske..ge zijt nu al den tweede kok die ik ken op ne vespa. Den andere moet spijtig genoeg werken in't Kwadraat (vlak naast vertrekpunt puzzelrit)

We kunnen misschien allemaal is claxoneren dan komt em misschien naar buiten..lol :D

den baas van t kwadraat is nog nen klasgenoot geweest van mij zelfs,ocharme me zo'n weer moeten werken he,t'is dermee dak wel moet mee rijden en dervan profiteren,nu ik is een weekend niet moet werken!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...