Ga naar inhoud
Vespaforum.be

van 50 cc naar 75 cc


ticce

Aanbevolen berichten

Omdat je net maar een vaag idee over mijn identiteit hebt lijkt het mijn juist beter om hier een vraag te stellen. Op die manier, wanneer wij elkaar zouden tegenkomen, hebt u geen enkel idee dat ik de jongen was met de vraag over 75cc.

Ik vraag hier ook enkel maar naar ervaringen van andere bestuurders met hun 75cc vespa. Ik denk dat ik op dit moment nog niets 'toegegeven' heb. U insinueert het alleen maar.

U oppert hier maar dat ik al illegaal bezig ben, het spijt me, dat ben ik niet.

Ik heb altijd al respect gehad voor uw commentaren, ook al zijn ze soms voorweerdelijk, ook nu weer.

Ik vind het wel cru dat u mij hier persoonlijk aanspreekt over iets waar ik geen schuld aan heb en om het met uw eigen woorden te schrijven: dom. Als ik gedachten heb over iemand, hou ik die voor mezelf. Wat u nu doet is een discussie voeren over een feit waar ik geen schuld aan tref, tegen iemand die het niet kan schelen wat u van hem vindt. Dom of niet (hoe subtiel u het ook schrijven wil).

Sorry voor mijn misschien nog hardere conclusie.

Link naar reactie

Wat je slim vindt bepaal je zelf, hoe dom je bent weet alleen een ander.

Zoals zo vaak heeft Rene weer gelijk. De wet is de wet, zo niet dan kom je jezelf vroeg of laat tegen.

PS: dom zijn is per definitie niet erg, de mate van domheid is echter wel bepalend of je omgeving jou als intelligent beschouwd. (ypso facto)

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...