Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rit vandaag omgeving Antwerpen-Haven....


Ar

Aanbevolen berichten

dju, zoals reeds doorgegeven à Vespaboy007, 'k kan nie mee

als we nog niets gepland hadden, had ik graag meegereden, maar ik kan de kindjes van mijn schoonbroer niet teleurstellen hé, die kijken al uit naar de komst van nonkel Bob en tante ... ;-D

volgende keer misschien

begin trouwens serieus te twijfelen of ik de puzzelrit toch niet zou meedoen dit jaar ;-)

Link naar reactie
begin trouwens serieus te twijfelen of ik de puzzelrit toch niet zou meedoen dit jaar ;-)

Ik neem aan dat je bedoelt: "ik ging niet mee maar ben nu aan het twijfelen om wel mee te gaan"

In dat geval, dus niet twijfelen! Gewoon doen! Wij doen ook voor de eerste keer mee, en voor mijn Ann is het echt de allereerste keer op iets groter dan haar mobilette van 20 j geleden.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
begin trouwens serieus te twijfelen of ik de puzzelrit toch niet zou meedoen dit jaar ;-)

Hoi An,

Zoals de fox reeds zei, heb ik dit weekeinde mijn eerste 150km Vespa achter de kiezen. Het was super en ik kan niet wachten tot de puzzelrit. Dus als het mij lukt, dan moet het voor jouw een makkie zijn.

Gewoon inschrijven en meedoen.

CU soon

Ann

Link naar reactie

@ Ar

Als je int vervolg nu iets vroeger zou afspreken dan kan ik daar ook rekening mee houden zodat ik 's avonds niet te laat doorzak op café. Kreeg om 10u 's morgens een SMS met melding van de rit. Toen lag den deze nog in zijne nest met een flinke kater. Liefst dus even een dagje op voorhand laten weten dan zal ik zeker kunnen meegaan de volgende keer.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...