Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verzekering


stanman

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb zonet schitterend nieuws gehad van mijn verzekering.

1 vespa verzekeren, jaarlijkse premie 160€

En al de ander vespa's gratis, omdat ik toch enige bestuurder ben.

Mijn vrouw rijd mischien 3 maal op een jaar en in die gevallen moet ik maar op voorhand bellen en het is in orde.

Ik moet er wel bijvertellen dat ik bij deze maatschappij al mijn verzekeringen heb, behalve de brandverzekering, maar ik had hen ook verteld als ze mij een beter formule voor mijn vespa's konden bezorgen ze mijn brand en diefstalverzekering ook mochten hebben.

groetjes

Link naar reactie

Amaai men oor!

Dat is de helft van wat ik betaal voor BA!

Maar ik moet dan weer toegeven dat ik bijna voor alles bij een andere maatschappij zit en de wagen staat op mijn vriendin haar naam.

Eigenlijk denk ik dat die speciale voorwaarden eigenlijk niet mogen. Bvb Mét je wagen kost verzekeren kost ineens (soms veel) minder dan de helft: is dat geen koppelverkoop?!

Link naar reactie

Vergis ik mij of zijn de speciale voorwaarden hier het gevolg van het feit dat je niet met twee voertuigen tegelijk kan rijden. Dus, je bent verzekerd voor het voertuig waar je op dat moment mee rijd, dus, hebben ze maar 1 risico tegelijkertijd en krijg je een betere premie. En er is ook niks onwettigs om goeie voorwaarden te negocieren en een soort van kwantum-korting te krijgen. In de stijl van "als ik nu eens een keertje mijn blabla verzekering bij u steek, krijg ik dan een korting op mijn blablabla verzekering".

Volgens mij heeft dit niks met koppelverkoop te maken.

Koppelverkoop = je krijgt dit aan een goeie prijs als je er dat verplicht bijneemt en ook alleen maar dán, en anders krijg je het gewoon niet.

Grtz

Peter.

Link naar reactie

Het feit dat ik enige bestuurder ben speelt natuurlijk wel een grote rol, maar ik heb geleerd dat je een verzekrings agent af en toe eens een duwtje in de juiste richting moet geven :). En gelijk THe Fox zegt, dit heeft niets met koppelverkoop te maken.

In ieder geval ben ik zeer tevreden met deze vorm van polis. En zoals in mijn vorige post het vermelde mogen wij met 2 vespa's gelijktijdig rijden, maar dat moet op voorhand dan wel worden gemeld.

Link naar reactie
Het feit dat ik enige bestuurder ben speelt natuurlijk wel een grote rol, maar ik heb geleerd dat je een verzekrings agent af en toe eens een duwtje in de juiste richting moet geven :).

Exactly correct, Stanman!

Wij hebben mijn PX200 verzekerd voor 102 euriekes en de PX125 van mijn vrouw voor 95 euro. Maar, uiteraard hebben we al de verzekeringen die we daar ook hebben uitgespeeld en grote druk uitgeoefend! :D

Dus, good for you!

Peter.

Link naar reactie

vandaag BA-verzekering afgesloten voor onze nieuwe GTS125, 100 € BA (via Van Mieghem, zie link op VCA-site)en toch ook mini-omnium genomen voor 290€ als ik me niet vergis, ik vind dat persoonlijk heel schappelijk

bij onze vorige GT125, betaalde ik 180€ voor BA, maar dat was bij andere makelaar

dus nu 80€ profijt!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...