Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Droom niet meer...


Dr Who

Aanbevolen berichten

Om alles ineens te beantwoorden :

Het origineel achterlicht is lelijk. Er staat inderdaad een origineel metalen achterlicht van een ouder model op (kostprijs: 80 euro op de vespabeurs vorig jaar)

Yep Teddy, het is de mijne.

Klein rijbewijs wil zeggen dat het officieel een 125cc is en dat je er met een autorijbewijs mag mee rijden... UH , versta ik niet.

Hij is inderdaad zeer mooi, al zeg ik het zelf.

Aangezien ik zéér weinig tijd heb, heb alles LATEN doen, en ALLE onderdelen zijn NIEUW... dus rijd je eigenlijk met een Nieuwe scooter.

Als je een batterij in de zijkoffer steekt, kan je zelfs een contact en/of elektrische starter gebruiken.

De motor is NIEUW gekocht : een PX200E motor.

De prijs is inderdaad voor de meesten een beetje te hoog... sorry mannen.

ALs je zonder zorgen met een classic scooter wil rijden , moet je er wat geld voor over hebben.

Als ik er geen 4500 voor krijg, hou ik haar gewoon bij hoor, geen probleem.

De eventuele koper zal waarschijnlijk niet uit dit forum komen, maar zal ook een zeer mooie, degelijke, originele vespa kopen, en geen bijeengelaste Vietnam-cloon.

Ne zelfstandige met veel zwart geld, die mag mij altijd bellen,

Allé, genoeg gelachen.

Ik wens jullie veel scooterplezier, en weet dat ik jaloers ben op jullie...

Groetjes,

de Fash

PS : een deel van de "opbrengst" is voor ne kado voor mijne maat, de Fierens

Link naar reactie

Ik bedoel dus :

Als je een autorijbewijs hebt gedurende 2 jaar, mag je met een 125cc - 11Kw rijden.

Als ik het goed voorheb, want onze minister Landuyt verandert nogal eens van gedacht ;-)

Aangezien ik een motorrijbewijs heb, weet ik eigenlijk niet wat er de laatste tijd verandert is. Vroeger was het +400 en -400 cc. Ik denk dat je nu wat ouder moet zijn als 18 om ineens met zware machines te rijden ?

Ik zal het veranderen in de advertentie.

Ondertussen al positieve reakties gehad ook, waarvoor dank.

Groeten,

de Fash

Link naar reactie

Op papieren is dit een 125, maar in werkelijkheid een 200, dus in zekere zin ben je nooit verzekerd als je hiermee rijd, indien er een onderzoek komt bij een ongeval hang je. Natuurlijk is het aan de potentieele koper of hij wel , dan niet dit risico wil nemen.

Link naar reactie

Die Fierens valt toch wer me zen gat in de boter hé , die krijgt wer ne kadoo.Ik ken die vespa daar doet ge gene mikoop aan als ik het geld kon missen had ik zelf gekocht , maar tis den dag van de lege portomonees bij mij dus ik zal moeten passen.

See You

Quick

Link naar reactie

Ja na alles uit elkaar te hebben gehaald , heb ik gewoon een nieuwe bougie gestoken en hij draait nu gelijk nieuw en verbruikt ook veel minder .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...