Ga naar inhoud
Vespaforum.be

in eerst leggen px


fille

Aanbevolen berichten

Hm heb ik ook maar ni zoo erg.. Je voelt wel dat hij "geschakeld" staat ..zelfs met de koppeling helemaal ingedrukt.. Ik vermoed dat VESPA het met zn PX-en ni zo nauw heedft genomen qua toleranties met betrekking tot tandwielkransen en koppelingsschijven :-)

Ik vermoed dat dat er een beetje bij hoort hoor.

Ik bezit een px125 van 2004.

Voor de rest doet hij het prima hoor

Groetjes

Link naar reactie

Niet normaal, ik had dit ook met mijn nieuwe px, de reden was dat mijn koppelingsplaten krom stonden (productiefout) : Hij ontkoppelde gewoon nooit volledig: Als ik in neutraal stond voelde je hem nog een beetje 'trekken', als je dan naar 1 ste schakelde (natuurlijk met ontkoppelen) sprong hij vooruit. Nu dat de koppeling gemaakt is heeft hij dit niet meer. Herstellen van de platen kan binnen garantie. Niet met wachten tot er meer stukken aan zijn.

Bericht bewerkt (01.02.2005 | 02:41)

Link naar reactie

Heb ik idd ook al van gehoord, het zouden niet de koppelingsplaten zijn maar de tussen-platen (zonder kurk) die krom staan. Ze zouden van Kroatie komen, vandaar.

Weet iemand wat het verschil is tussen de koppeling van de oude PX en de nieuwe ? Ik heb gezien dat er kleinere veren inzitten en dat ze niet meer vastzit met een 'kroon' moer maar met een dop 18.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...