René Geplaatst: 1 maart 2007 Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Johan, Ik zou voor een originele gaan. Dan heb je bij het monteren de minste problemen. Bovendien behoudt uw Vespa zijn originaliteit. Met het rood gloeiend maken van de uitlaat brandt de olie uit het roet. Maar het roet zelf die, de oorzaak is, blijft wel grotendeels zitten. Groetjes,Rene Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 1 maart 2007 Delen Geplaatst: 1 maart 2007 een uitlaat doet er veel aan. Link naar reactie
josse Geplaatst: 1 maart 2007 Delen Geplaatst: 1 maart 2007 zo'n pot proberen uitbranden is de moeite niet waard, gewoon nieuwe kopen. Origineel, replica of expansie al naagelang je budget en keuze. Link naar reactie
supervespa Geplaatst: 2 maart 2007 Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Zet er een SITO PLUS onder, niet duur, en heeft wel wat effect. Link naar reactie
stanman Geplaatst: 2 maart 2007 Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Als je wil dat je vespa wat vlotjes gaat, zou ik er geen originele uitlaat onder hangen. Natuurlijk is een originele uitlaat beterkoper. Link naar reactie
Zazou Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 De prijs maakt me niet uit. Ik wil gewoon dat de vespa goed en een beetje sneller rijdt. Dus... .. Kan ik die in de omgeving van Antwerpen ergens kopen of kan je dat enkel online bestellen? En dan origineel of sito plus of nog iets anders? Johan Link naar reactie
josse Geplaatst: 2 maart 2007 Delen Geplaatst: 2 maart 2007 scootermarket in Koningshooikt of beter nog, bel hen morgenvroeg en haal je stukken af op de custom-show in Antwerpen ! Link naar reactie
Zazou Geplaatst: 12 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2007 Nieuwe uitlaat zit eronder maar... ..geen verschil. Alles is origineel en staat juist afgesteld. Wat kan nu eigenlijk nog het probleem zijn? Johan Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 13 maart 2007 Delen Geplaatst: 13 maart 2007 hoe weet je eigenlijk dat je motor juist staat kwa instelling of afstelling? Van wat ga je dan voort? tijdstip ontsteking,opening contactpunten sproeiermaat,bougie enz vgr nico Link naar reactie
Zazou Geplaatst: 13 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2007 Inderdaad nico, al die dingen die je opnoemt staan afgesteld zoals er opgegeven wordt. Ik moet zeggen dat hij perfect draait, zowel stationair als in optrekken. Enkel de topsnelheid en de prestaties als hij op een hoger toerental komt vallen me tegen. Let wel het is men eerste vespa en ik mag niet verlangen dat hij de prestaties van een moto heeft maar toch...70 à 75km/u vind ik zwak voor een 150cc. Mvg, Johan Link naar reactie
René Geplaatst: 13 maart 2007 Delen Geplaatst: 13 maart 2007 Johan, Als alles in orde is en ge rijdt maar 75 vraag ik me af of het wel van de motor komt? Ik heb ondervonden dat de moeilijkste fouten degene zijn die ge er zelf insteekt. Is het wel een 150 ccm? zit de zuiger er niet verkeerd? zoiets van op afstand repareren is wel moeilijk René Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 13 maart 2007 Delen Geplaatst: 13 maart 2007 kan ook zoals onze vriend rene zegt Link naar reactie
Zazou Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 Tja repareren vanop afstand is wel moeilijk. Het is inderdaad een 150cc en de zuiger zit juist. Zal er zo stillaan mee moeten leven vrees ik, het is prettig rijden maar zoals al eerder gezegd is dit voor in het dagelijks verkeer soms juist te traag... Link naar reactie
René Geplaatst: 14 maart 2007 Delen Geplaatst: 14 maart 2007 Een beetje wild roderen en wie weet komt het nog goed. De tandjes van de koppeling bij gelegenheid eens tellen, het moeten er 22 zijn René Link naar reactie
Zazou Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 Ok René, dat zal ik bij gelegenheid eens doen. Maar eeuh... als die tanden niet juist zouden zijn wil dit zeggen dat die andere tandwielen ook nie juist zijn hé? Anders zou hij nu niet kunnen rijden zou ik zo zeggen. Johan Link naar reactie
René Geplaatst: 15 maart 2007 Delen Geplaatst: 15 maart 2007 Johan Door de tanden spitser te maken lukt het om een wiel met 20, 21 of 22 tanden te laten ingrijpen op eenzelfde tandwiel. Groetjes René Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.