Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Een primeurke?


tigrotto

Aanbevolen berichten

De Vespa GTS 125cc zal er ook zijn in dragon rosso

Rarara ... wat hebben wij alvast besteld: juist ja, ne knalrode, da's al evengoed als knalgeel, het valt op en hopelijk zien ze ons nu wel rijden ;-)

Yippie 'k ben zo blij hé, nu nog wat geduld oefenen en met een beetje geluk hebben we ons wespje begin of half april!

Link naar reactie

@ Trigrotto

Je weet toch dat de statistieken bewijzen dat rood een gevaarlijke kleur is. Sportieve kleur en het is gebleken dat rood enorm aantrekt dus kijk maar al uit voor die auto's.

Sommige verzekeringen rekenen zelfs meer aan als je sportwagen rood is, vanwege de agressie?

Toch maar andere kleur kiezen denk ik

Link naar reactie

@ Trigrotto

Ik had het inderdaad over auto's hoor maar dacht van even de lijn door te trekken en je te waarschuwen dat automobilisten zich misschien wel aangetrokken gaan voelen door je rode vespa, met alle gevolgen vandien :-). Laat ons hopen van niet natuurlijk!

Ik wou het gewoon even melden zodat je er toch van op de hoogte bent. Ik had nl. ook een lichte opvallende kleur maar dat heeft dus ook niet mogen baten. Binnenkort zie je me dus terug op de baan met een donkere kleur (niet zo verstandig ik weet het, maar vond dat nu eenmaal mooier). Ik ga er toch vanuit dat kleur weinig uitmaakt, want 'ze' (automobilisten) houden toch zoiezo minder rekening met motorrijders op de baan (niet iedreen natuurlijk hé). misschien door je opvallende kleur zien ze je wel beter en zijn ze zo afgeleid dat ze op een andere auto rijden hahahahahahahaha. Oei daar mag je niet mee lachen natuurlijk. :-)

@ Vespaboy007

Om echt gezien te worden denk ik dat het beter is om een fluokleur te nemen met bijbehorend fluovestje, en veel, héél veel grote extra lampen en als het even kan nog een zwaailicht op je helm zetten, misschien dat het dan wel helpt, maar nogmaals het maakt weinig uit als zoals bij mij de automobiliste zit te bellen met gsm in de hand en daardoor afgeleid is. Dan maken kleuren en allerhande andere snufjes weinig uit denk ik.

Ik ben zelfs aant overwegen om al mijn oude gebruikte banden rond de scooter te bevestigen zodat je een botsautoeffect krijgt LOL

Ik wil niet nogmaals als een pingpongbal van links naar rechts vliegen :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...