Ga naar inhoud
Vespaforum.be

een nieuwe vespa-telg


schelmke

Aanbevolen berichten

@ de keizer aller ceacars...nero als ge er éné weet staan zeg het dan maar want dit zijn er alvast één voor elk kindje later...

wist je dat de regel zegt GEEN ENKEL KIND NEEMT DE HOBBY VAN Z'N OUDERS OVER !!!!!!

nen dikke merci aan't forum voor de fijne reacties !!!!

Link naar reactie
@ de keizer aller ceacars...nero als ge er éné weet staan zeg het dan maar want dit zijn er alvast één voor elk kindje later...

wist je dat de regel zegt GEEN ENKEL KIND NEEMT DE HOBBY VAN Z'N OUDERS OVER !!!!!!

nen dikke merci aan't forum voor de fijne reacties !!!!

Mijnen nickname heeft niets te maken met caligulla of caesar. Heb die gekregen in mijn zotte jeugdjaren toen ik nog lange blonde manen had. Een vriend zei toen dat ik op mijn veerstigste volledig kaal zou zijn. Vandaar dat ze me nero noemden (naar de boekskes). Raad eens wie er nu kaal is? Ik in ieder geval nog niet.

Je hebt er net een gs gemist voor 250€. Anders kun je nog altijd terecht bij rollerladen. Daar hebben ze een vs1 te koop voor een goeie 6000€ gerestaureerd. Als je voldoende centjes kan vergaren als geboortegeschenk...

En ja t'is te hopen dat de kinders ons hobby's niet overnemen van ons. Dat zou willen zeggen dat ze even zot zijn als wij, wat ik ze niet toewens.

Nog nen dikke proficiat en niet teveel slapeloze nachten toegewenst, pieter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...