Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lichtschakelaar vespa 50N


pieter vd

Aanbevolen berichten

heeft er toevallig iemand een foto van hoe de draden aangesloten zijn aan de lichtschakelaar bij een vespa 50 N uit 1969. ik vermoed dat dit wel hetzelfde is bij alle v50.

er is een draadje los bij mij een ik vind echt niet waar ik het moet steken. er is ook nergens meer een klemmetje vrij waar het in zou kunnen zitten. als ik het in een open gaatje steek en ik druk op de knop van de toeter dan gaat men voorlicht uit.

dus als iemand een fototje heeft van hoe alles vast zit dan zou die persoon mij heel hard kunnen helpen.

groeten

Link naar reactie

na vele malen proberen is het gelukt. ik weet wel ni of het echt klopt maar het werkt. ik heb nu 2 draadjes bij elkaar zitten bij het knopje van de toeter. het zijn 2 groene draadjes. nu blijft er wel een klemmetje over zonder draad. ik dacht dat daar nummertje 3 bij stond.

het werkt in ieder gaval dus ik kan trug rijden.

Link naar reactie

zoals op bovenstaande tekening te zien is de groene draad idd diegene voor nr 3ipv te splitsen aan de claxon, zullen deze allebei tot aan de schakelaar gaan dan, dat kan perfect maar dat hoef ik u, toekomstig ingenieur natuurlijk niet uit te leggen.

PS: vulcanis rules (ex schachtentemmer hier)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...