Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa of ....?


mjerome90

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

ik zou gewoon zoeken naar een vespa 50. ik heb er ook pas één gekocht en ben er echt tevreden van. ze zijn oud, maar dan weet je ook dat ze degelijk zijn. het is niet van plastiek zoals als die nieuwe dingen.

als je een nieuwe wilt dan zijn er ook zeker mooie vespa's verkrijgbaar. maar ik geloof niet dat nieuw altijd beter is dan de oude. in tegendeel zelfs.

ik zou zoeken voor een mooie opgeknapte vespa 50. als de motor al eens gereviseerd is, is dat altijd een pluspunt. om te leren hoe je dingen moet maken kan je alleen maar doen door het te doen, veel opzoeken en vragen op het forum.

je moet het zien als een investering. je betaald iets meer in het begin maar als je alles goed onderhoud dan maak je er misschien over een paar jaar wel weer winst mee.

denk goed na en succes ermee.

groeten

Link naar reactie

ik vind zo'n mojito ook prachtig, ideaal voor in de zomer, de zeebries door mijn haar, de geur van verse zonnemelk en wuivende palmbomen en dan op een strandbar zo'n mojito dus, om aan die strandbar te geraken verkies ik toch een vespa

op het mojitoforum denken ze daar waarschijnlijk anders over

Link naar reactie
Vrijdag heb ik hem, dan trek ik zelf wel een foto van hem, en eventueel mij erbij :)

Ik zal het dan wel laten weten, eindelijk mijn droom in vervulling!

MVG!

mogen we weten waar je hem vandaan hebt?

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Waar ik woon rijden die dingen rond en noemen ze die "vespa look-a-likes".. Ik was zelfs van plan een wedstrijd te starten voor mensen die van ECHTE vespa's houden. De wedstrijd zou als volgende gaan. Iedereen krijgt stickers met zijn eigen kleur. Op deze stickers staat.. "Dit is GEEN vespa!" de persoon die wint mag zo een ding hebben. Wat je ermee doet mag je zelf weten.:)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...