Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Boete 150 euro !


Gast

Aanbevolen berichten

Toch maar even verwittigen dat ik een boete kreeg van een politieman in burgerauto omat ik een lange file "traagjes" langs links inhaalde en bij plaatsgebrek over de witte lijn kwam. Er waren absoluut geen tegenliggers, maar ik had van jan. Net een boete voor 150eur in mijn bus gekregen voor "associaal gedrag in het verkeer en negeren van een witte lijn". Dit was in de Mechelsesteenweg in Antwerpen.

Djjuuuuuu !

Tja, eigen schuld dikke bult zeker ?

Wees toch maar voorzichtig, want ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben die vertikt braafjes te wachten achter een file ;-)

:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :(:( :( :( :

Link naar reactie

Amai das veel geld. En inderdaad, ik wacht ook niet altijd zene...en soms kunt ge ni anders dan efkes over een witte lijn te gaan. Maar wat kan dat nu kwaad? Zolang ge maar geen andere mensen en uwzelf niet in gevaar brengt!

Vind het dus echt belachelijk...dat ze zich daar mee bezig houden! Typisch iets voor de Antwerpse politie

Link naar reactie

Damn da's echt klote ...

't is natuurlijk zo: als de regels niet gecontroleerd worden, en beboet, moeten er geen regels zijn, en dat kan natuurlijk niet ... stel je voor dat er niemand zich nog iets zou aantrekken van de witte lijnen ...

anderzijds ben ik er zeker van dat je weer een poltoodbijter bent tegen gekomen voor wie het er niet toe doet of je nu echt gevaarlijk was of niet. Waarschijnlijk had hij nog een boete tekort om aan zijn quotum van deze maand te komen ...

"associaal rijgedrag" geldt dat ook voor linksrijders op de autostrade?

Link naar reactie

Eindelijk heb ik een voordeel gevonden van een 50cc tegenover een moto. Ik heb geen kenteken :) !!!

Maar er wordt wel flink overdreven door de police. Ben overlaatst geflitst (!!!!) in een zone 50. Ik wist zelfs niet dat ik boven de 50 kon. Gelukkig zullen ze me niet zo snel een boete opsturen :)

Even over de witte lijn gaan, tjah.

Zever é

Link naar reactie

een maand geleden ongeveer ook een boete gekregen voor "asociaal gedrag". Langs het albertpark (antwerpen) was ik tegen gematigde snelheid de filerijdende auto's langs de busstrook voorbijgereden. Minnelijke schikking gelukkig: 50 euro. Kommaneukerij vind ik. Je hindert niemand met een vespa of moto op deze strook, taxi's en bussen hebben nog steeds vrije doorgang. Ben net terug van Parijs waar de busstroken door tweewielers (moto's en fietsers) mogen gebruikt worden, staat zelfs aangeduid op de stroken d.m.v. pictogram

Link naar reactie

Amai dat is best wel een zware boete en echt miereneukerij.

Ik ben op de autosnelweg met de wagen geflitst vorig weekend terwijl het regende aan 140km/u, heb de boete nog niet in de bus maar gaat me normaal gezien 100 euro kosten. Dan is 150 euro voor even over een witte lijn te rijden toch niet in verhouding...

Link naar reactie

ik heb geregeld boetes van €150 omdat ik geflitst word tegen 70km/u in zone waar je maar 50km/u mag (vooral door te snel optrekken aan de lichten). Als ze me flitsen tegen 90km/u waar je maar 70km/u mag dan is het maar €55... Bebouwde kom is dus duurder!!!

En die witte lijn daar zal ik dus ook voor moeten uitzien want ik doe dat constant en dus niet alleen tijdens de file. Ik ben dan volgens de politie "uw vriend" echt wel een asociale rijder ;-)

Link naar reactie
ik heb geregeld boetes van €150 omdat ik geflitst word tegen 70km/u in zone waar je maar 50km/u mag (vooral door te snel optrekken aan de lichten). Als ze me flitsen tegen 90km/u waar je maar 70km/u mag dan is het maar €55... Bebouwde kom is dus duurder!!!

En die witte lijn daar zal ik dus ook voor moeten uitzien want ik doe dat constant en dus niet alleen tijdens de file. Ik ben dan volgens de politie "uw vriend" echt wel een asociale rijder ;-)

oei EriX..de rene gaat da ni tof vinden! hahaha

Link naar reactie

De kers op de taart is dat diezelfde dag, een uurtje voordien dieven mijn huis hebben beroofd. 't Was dus werkelijk ne kltn dag !

Al goe dat da konijn van speedracer me aan het lachen heeft gehouden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...