Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 300 valt stil.


VespaHaarlem

Aanbevolen berichten

Beste gts rijders :)

Ik heb sinds kort een mooie gts 300 uit 2019 (8000km) alleen hier blijft een probleempje in zitten. Het probleem is dat bij afremmen voor een kruispunt of stoplicht de motor uitvalt net voordat hij stationair wilt gaan draaien. Ik kan hem lopend houden door me gas rustig dicht te draaien. Ook hoor je bij het gas los laten wat ploffen in de uitlaat. 

Starten en stationair draaien doet hij goed. 

Uitgevoerde werkzaamheden: bougie,olie,luchtfilter en gasklep reinigen (klepspelingstellen staat nog op het lijstje om te doen). 

Iemand tips? 

Link naar reactie

Wat is je laatste update van de ECU? Zijn meerdere gevallen bekend met dit probleem, brandstof is electronisch te geknepen.

Wat voor benzine tank je? E10/E95 vinden ze niet lekker en dan vooral de injector. Probeer een kwaliteits injector cleaner bij de volgende tank beurt met E5/E98 (voorkeur Shell/BP).

  • Like 1
Link naar reactie
32 minuten geleden, Pilaf zei:

Wat is je laatste update van de ECU? Zijn meerdere gevallen bekend met dit probleem, brandstof is electronisch te geknepen.

Wat voor benzine tank je? E10/E95 vinden ze niet lekker en dan vooral de injector. Probeer een kwaliteits injector cleaner bij de volgende tank beurt met E5/E98 (voorkeur Shell/BP).

Ecu software zou ik moeten uitzoeken. not sure. 

Brandstof is 98 van de bekende bedrijven. injector cleaner zit er in bij de laatste tankbeurt. (injector is trouwens ook al gereinigd doormiddel van fs-cleaner, aansturing injector en een luchtdruk pistool) 

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...