Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


Tabasco

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn naam is Philippe, ik ben 61 jaar, woon nabij Gent en heb eindelijk een vespa naar mijn hart gevonden.

Ik rijd liever met de vespa dan dat ik eraan sleutel en omdat ik geen zin heb telkens lange broek, lange mouwen en dergelijke aan te trekken voor een ritje , is het een vespa 50 geworden.

Het is een lange zoektocht geweest, maar uiteindelijk heb ik een mooie vespa 50l uit 1969 gevonden waarvan de carrosserie en de techniek in prima staat zijn en die zalig rijdt. Hij (zij) is niet volledig origineel maar dat stoort mij niet.

Ik volg dit forum al een tijdje en ben ervan overtuigd dat ik hier veel leesplezier zal beleven én veel zal bijleren.

 

Vriendelijke groeten,                                                                                                                                                                                                                                                                          Philippe                                                                                                                                                                                                        

  • Like 4
Link naar reactie

Welkom Philippe en succes met je aanwinst 50CC. 
Ik begrijp je helemaal wat betreft licht gekleed op een Vespa bij hoge temperaturen. 
Zelf rijd in op een PX125e en ben afgelopen week ook gaan shoppen bij de Zeeman voor oa T-shirt met lange mouwen. Want het is niet omdat je met een motoplaat moet rijden dat je niet evengoed heel rustig kan bollen.
mvg Arno 

aangepast door Arnovt
  • Like 2
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...