Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Primavera 50cc, carb of euro 4/5 injectie


wespie82

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Ben aan het uitkijken naar een vespa primavera 50cc, heb wel een motorijbewijs en ook een moto, de vespa zou dienen om bij goed weer rond de kerktoren te rijden zonder al die kledingsvoorschriften. (heb een 125cc gehad en stoorde mij daar aan, ook al tegengehouden door politie omdat mijn schoenen niet hoog genoeg waren :o en zie verdekke meer dan de helft van de 125cc scooterrijders met lage schoenen rijden... ook eens een nieuwe GTS 300 geprobeerd, reed fantastisch maar uiteindelijk toch een honda cb500x gekocht, die nog fantastischer rijdt :D ). 

Nu mijn ervaring met de laatste euro 5 versies van de primavera 50 is dat deze echt zeer sloom zijn standaard, eens een versie met carb gehuurd en die reed beter. 

Toch twijfel ik, met een malossi ECU rijden ze ook terug goed maar dat kost ook weer 200 euro + plaatsing.. prijsverschil is ook niet zo groot, +/- 3000 voor een 2020 model, voor een 2016 model wordt nog rond de 2400 gevraagd, en die hebben vaak meer gebruikssporen...

mijn gevoel zegt ergens, uitkijken voor een carb exemplaar dat er goed uit ziet.. al kan een carb soms moeilijker starten.

Of rijdt een euro 4 injectie wel goed standaard?

wat denken jullie?

thx!

 

aangepast door stijn82
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...