Roeli Posted April 26 Share Posted April 26 Iemand een idee waar dit nog te verkrijgen is ? bij de SIP staat dit al maanden niet in stock Quote Link to comment
Roeli Posted May 7 Author Share Posted May 7 (edited) Fre, heb dit besteld alvast bedankt voor de tip, maar is ook een wachttijd voor (SIP heeft me bevestigd dat hun tool pas zou binnen komen op 10/06/2022) Tool op de IT site is mi enkel voor het intrekken van de krukas, en niet voor het intrekken van de achterwiel-as ? Mogelijk komt deze levering niet op tijd. Misschien iemand uit de buurt van Brasschaat waar ik de tool even van kan lenen ? Edited May 7 by Roeli Quote Link to comment
Roeli Posted May 14 Author Share Posted May 14 (edited) Of iemand niet in de buurt ? Edited May 14 by Roeli Quote Link to comment
Frederik9111 Posted May 14 Share Posted May 14 Ik kan m’n tool niet missen maar kom gerust even langs met je carter en assen. Quote Link to comment
Roeli Posted May 14 Author Share Posted May 14 Zou geweldig zijn, waar woon je ? Quote Link to comment
Recommended Posts