Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rit VCO , 15-10-06


Stephan

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

zondagnamiddag 15 oktober een ritje rchting Breskens, langs de kust van België en Nederland.

Voorziene vertrek op zondag 15/10 om 13 uur, volgende afspraakplaats is om 14 uur te Damme op markt en dan rijden we verder richting Knokke zo nederland binnen en zien we waar de hollandse weggetjes zo leuk zijn .

Dus indien de weergoden ons voor de laatste vco vespa-jaarrit gunstig gezind zijn rijden we deze rit goedgemutst uit !

vespa groeten

-VCO-

Link naar reactie

Ja Stephan, 't was een zeer leuk ritje. Gelukkig waren er toch 2 vriendelijke Oostendenaren om ons op te wachten. In Damme konden wij dan nog enkele achtergelatenen oppikken om nog een leuk ritje af te werken met onze KPS(mister T).

Link naar reactie

Ik vind het allesbehalve wij komen van Gent met een 6 tal vespa's vlak voor de verzamelplaats tanken we. We komen toe op de verzamelplaats om 13u07. NIEMAND te zien. We bellen naar Stephan en die wist ons te vertellen dat ze al 5min weg waren. We spreken een nieuwe verzamelplaats af, daar toegekomen 1 man namelijk Stephan en voor de rest weer niemand. Die vertelt ons dat de rest gewoon is doorgereden tijdens het bellen en dat hij ze nu ook kwijt is. (Normaal in Gent is het de gewoonte als er iemand achterblijft dat er gestopt, gewacht of teruggekeerd en zelfs geholpen wordt). Wij met zen allen naar Damme verzamelplaats twee normaalgezien maar voor ons dus verzamelplaats drie. Daar aangekomen dachten we dat we eerst waren. Er stonden wel een vespa of zes maar we dachten dat deze van een aantal personen waren die verder gingen meerijden. Bij nader inzien was de groep al vertrokken (met zen vieren) en hadden ze maar 5min op iedereen gewacht. Dus hebben we met een elf tal personen dan maar een geslaagde rit richting Cadzand ondernomen. Bedankt aan degene die ons voor waren en voor mij was het waarschijnlijk de laatste keer dat ge mij zo liggen hebt.

Aan sommige de groeten Kwinten

Ps Sorry maar ik had het eens nodig en bedankt aan Stephan zijn vader om toch nog terug te komen

Link naar reactie

Kon er zondag helaas niet bij zijn, want de mijne is nog aan het roderen en ik had nog wat werk aan de andere. Jammer, want zag er leuk uit, te meer omdat VCG mee was. De sfeer van bij VCG vind je niet terug bij VCO. Zoveel is duidelijk.

VCO zijn een bende ego-trippers! Ik hernieuw mijn lidmaatschap ook niet meer, Stephan.

Tijd dat we meer activiteiten organiseren met VC Kust(ze). Neen, tot nu toe geen officiële club. We deden gewoon (via dit forum) extra ritten. Waarbij iedereen welkom was. Ritten die wij (de jongere gasten van VCO, hum hum) leuker vonden dan het magere aanbod van VCO. Ook een website om onze foto's te delen. Wat heel veel herrie opgeleverd heeft. Tja, VCO heeft niet eens een website, laat staan dat ze de geplande ritten hier op 't forum volgen. We waren volgens hen al bezig met een afscheuring, waarvoor we allemaal een uitbrander kregen, Rockit in het bijzonder. Wie scheurt zich eigenlijk af?? Als je geen rooie t-shirt draagt, hoor je niet bij het clubje. Zondag hebben ze dit blijkbaar nog eens getoond.

Ik zei onlangs aan VCO dat er volgende week een ritje is van Wally (oorspronkelijk van Oostende). Géén één die dat wist... Het is misschien maar best zo. Hupla, en vanaf morgen weer leuke mails in mijn inbox...

Link naar reactie

oei oei oei, wat heb ik gemist!? had 'helaas' geen tijd om erbij te zijn ;)

'k zal de site eens moeten updaten vrees ik, met al die reclaam ier, de mensen gaan peizen... stuur de fotoos maar door!

volgende zondag trouwens koekel... ik doe m'n best! hopelijk wordt het even leuk als editie '05

frans, roderen... nieuwe aanwinst? vertel! heb je je lambretta??

groeten, pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...