Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Benzinekraan


sikke

Aanbevolen berichten

Hallo de benzinekraan van mijn GS 150 staat geblokeerd in de open stand .kan ik deze kraan reviseren en zo ja met welke materialen .Indien ik een nieuwe kraan moet monteren (of de oude) moet ik de aansluiting met de nafttank dan sealen met één of ander produkt? Teflon bv.

Dank u

Link naar reactie

ge moet daarom ni bepaald de naftkraan van de tank te verwijderen om deze na te zien of te herstellen gewoon uw benzinetank uit uw kader nemen en je kan zo uw naftkraan herstellen met minder last en kans op lekken tot gevolg

grtz sidvespa

Link naar reactie

jamaarja, hoe kan je dan die buisjes goed uitkuisen ? :), nuja aan de uitleg te horen heeft er iemand die vijsjes waar het, (hoe noem je dat nu ) ding aan vast zit om te draaien te vast aangespannen !!! niet doen dus, je zal waarsch een nieuw rubbertje nodig hebben (zo eentje met drie gaatjes :) )

Bericht bewerkt (04.05.2005 | 23:22)

Link naar reactie

Het plaatje dat je kraantje samenhoud is eigenlijk een bladveertje die alles samenduwt.Gewoon 2 kleine vijsjes lossen, glazen potje demonteren en alles eens goed uitblazen.

Bij het monteren kijk je of het rubbertje nog in goede staat is en het bladveertje niet te hard aantrekken(ongeveer 1.5mm tot het einde aandraaien)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...