Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voor de mensen die naar Italie gaan


vespapostino

Aanbevolen berichten

als ge de naam van het magazine hebt kan je die hier in de betere tijdschriften handel ook bestellen ge moet daar ni speciaal voor naar italie rijden

vb de" scootering" of vroeger" la revu du scooter" kocht ik hier in belgie en dit zijn ook buitenlandse tijdschriften

grtz sidvespa

Link naar reactie

Mijn maat heeft de eerste editie gekocht met een witte primavera. Je krijgt er een dossiertje bij met alle uitleg. Superhandig en leuk om te verzamelen. Denk dat ik er ook een paar zal aanschaffen ... :-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Idd editie 1 4,90 €, editie 2 al 6,90 € en editie 3 kostte 9,90 € en ik ben zo blij dat ik die alle 3 heb kunnen bemachtigen!

Jammer genoeg kan je alleen in Italië bijbestellen of een abonnement nemen (zo staat vermeld in het magazine zelf op de achterkant van de voorpagina), zo kan je in Italië nr 3,4 en 5 tegelijk bestellen en dan krijg je der nog een Vespa-mok (koffie/thee-tas) bij.

Nu ben ik naarstig op zoek naar iemand die de rest van de collectie wekelijks voor mij uit Italië wil meebrengen ;-), hoop doet leven!

Verder kun je in de plaatselijke speelgoedwinkel ook wel es geluk hebben, zo hebben we ook nog een mooi schaalmodelletje van de PX en de nieuwe GT op de kop kunnen tikken.

En verder es nagevraagd in een plaatselijke Piaggio-winkel of het gerucht klopt dat ze de productie van de PX volgend jaar stoppen en als ik hun uitleg kon volgen (met mijn eerste jaar avondschool italiaans achter de rug) schakelen ze in 2007 over op de PX Catalyzed en zo stond er inderdaad ook eentje in de showroom, waarschijnlijk heeft het dus allemaal te maken met de strengere EU-normen vermoed ik

http://www.it.vespa.com/doc/brochure/IT_PX.pdf

Ook de GTV en LXV in het echt gezien, ik vind ze beiden prachtig, vooral die mooie lederen zadels, wow!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...