Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX200 chassis


-pp-

Aanbevolen berichten

Hoi,

In januari heb ik een vrij zwaar accident gehad met mijn PX200, de motor & accessoires zijn nog vrij intact, maar de voorvork en het chassis is té veel geplooid om te herstellen. Ik vroeg me af of iemand iets staan heeft dat me verder kan helpen voor een redelijke prijs?

Dank je,

Pieter

img_1653_632.jpg

Link naar reactie

Het lijkt dat ik een oplossing zal vinden, morgen ga ik naar brussel gaan kijken, via de link van Vespista! Waarvoor dank.

lichamelijk zijn er 2 mooie bouten en een ijzerdraad bijgekomen in de knie. Mentaal kan ik moeilijk inschatten, want er was al serieuze schade ervoor ;)

Link naar reactie

PP Gewoon ge slijpt u kuip af; zijkassen idem met de slijpschijf erin en de kont korter maken. Heb vroeger ook met een cut-down gereden na een accident. Maar ja dat is ieder zijn goesting hé, vond het wel heel leuk om mee te rijden. Als ge helemaal iets speciaal wil hebben tracht dan een up and over te vinden als uitlaat. Zit al ongeveer 14 jaar in het milieu maar ge ziet tegenwoordig veel te weinig cut-downs rijden.

Link naar reactie

@driezza: inderdaad, hij ziet er een beetje anders uit nu ;-)

maar ben vandaag de frame van de PX in brussel gaan halen (via de link van vespista) en het knutselen kan beginnen. Ik heb lovende woorden voor alle hulp dat ik van jullie gekregen heb ;-) !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...