Ga naar inhoud
Vespaforum.be

krukas vespa t5


rockit

Aanbevolen berichten

ja ik moet er een nieuwe steken maar kvind behalve de standaard krukas nie veel zaaks op het net behalve die dan van bij Worb5 maar die kosten nogal veel. Ik zit met een polini 152cc en dacht van een wat meer race-achtig-iets van krukas te steken of moet ik dan gewoon bij de gewone px 125 krukas mogelijkheden kijken?

merci

Link naar reactie

wel de lager van me krukas is defect met andere woorden hij zit vast, ik kan hem nie in beweging brengen als ik aan me vliegwiel draai. Scooter is voor hij van mij en van jou was al meerdere malen vastgelopen en da zou ook een oorzaak kunnen geweest zijn van hetgeen ik nu voorheb. Ik dacht van een betere dan origineel te steken daar ik met die polini 152 erop zit maar kvindt nie zoveel geen mogelijkheden kan ik dan ook bij de gewone px125 modellen kijken of past da nie?

Link naar reactie

Gewone PX krukassen passen inderdaad niet. Heb je de krukas er al uit? Ze zijn nl. ook te reviseren als de schade meevalt. Iets wat zeer aan te raden is. Desnoods stuur je hem naar Worb5 op zodat hij er een nieuw bigend in kan zetten. Er zijn nieuwe krukassen te krijgen voor T5, maar ik las van de week op het GSF dat de inlaattijd van die repro's korter is dan orgineel...

Succes.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...