Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Paulusfeesten rit zondag 13/08


breeze

Aanbevolen berichten

Bedoeling zou zijn een korte rit te doen van Brugge (afspraak op 't zand) via Nieuwpoort naar Oostende en daar dan een paar optredentjes mee te pikken. Te vergelijken met de gentse feesten rit, maar dan in oostende.

Voor de mensen uit de streek: dinsdag zouden we eens een verkenningsritje maken.

Laat maar weten of iemand dit ziet zitten. groeten, pieter

Link naar reactie

zaterdag 12/08 de rit doen is ook mogelijk

dacht gewoon dat het voor de meesten beter ging passen op een zondag

we zien wel hoeveel interesse er is en wie eerder de zaterdag kan ipv zondag

wat de voorbereiding betreft, ik heb de luxe van thuis te zijn, dus mij is het om het even wanneer we eens kunnen kijken waarlangs we rijden. gehalve dit weekend, want dan is't dranouter (zonder vespa - mét tent) ;)

pieter

Link naar reactie

okay, dit is het programma voor zondag 13/08/2006:

14u - zwembad oostende

14.15u - vertrek richting brugge

15u - aankomst 't zand brugge

15.15u - vertrek richting oudenburg

16u - drankstop motolofthotel groenendijk oudenburg

17u - vertrek via nieuwpoort naar oostende

18u - aankomst petrus en paulusplein oostende

vanuit oostende reken je een 75tal km, vanuit brugge 50km.

en hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind

voor meer info mailen jullie maar (zie profiel ;))

tot dan! groeten,

Pieter

www.vespaclubkust.f2b.be

Link naar reactie

voor alle duidelijkheid: je moet geen clublid zijn om mee te mogen rijden é. iedereen die zondag goesting heeft om een toerke te doen tussen brugge, oostende en nieuwpoort, mag afkomen. een lange rit wordt het niet, zo kan iedereen van ver buiten oostende ook afkomen.

tot zondag (en blijven duimen voor goed weer é! ;))

groeten,

pieter

Link naar reactie

nog steeds strontweer aan de kust!

maar hopelijk is het er vandaag allemaal uitgevallen, zodat we morgen even gespaard mogen blijven... fingers crossed!!

tot morgen! (vergeet je regenpak niet ;) en niet te rap in de bochten é)

Link naar reactie

zalig ritje, 20 man, al is het wel niet zalig droog gebleven... en voor wie mee was tot in oostende kan ervan meespreken. tom, merci voe je regenbroek, kwam goed van pas!! hopelijk is het richting gent wat droger gebleven?

merci voor de talrijke opkomst gasten!! en zeker ook een extra merci voor die gasten van gent en de baancommissarissen! volgende keer kom ik zeker naar een ritje in het gentse.

wie foto's heeft mag die altijd mailen (zie profiel) en die zet ik dan op de site: www.vespaclubkust.f2b.be

tot een volgende

groeten, pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...