Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitstapje naar de waterval van coo :(


stanman

Aanbevolen berichten

We hadden van het weekend beslist om de kinderen eens mee te nemen naar de waterval van coo. Op zijn eigen zo geen grote onderneming, maar met een peuter van 1.5 jaar en een kleine volwassen van 7 jaar is natuurlijk niets zeker. Al bij al viel het goed mee, daar het toch even rijden is tot coo(stavelot). Aan gekomen en uitgestapt gingen we richting waterval en bijbehorend park. Tijdens ons wandelingetje zagen we al posters met plopsacoo, zo te zien en af te leiden van de posters was er een zandsculptuur te bewonderen van de veschillende figuren van plop en co(o), mooi meegenomen voor de kinderen dachten we en verder ging het.Na al die jaren die voorbij gingen sinds mijn laatste bezoek aan coo leek er op het eerste zicht niets verandert, behalve was mij vanaf de parkeer plaats opgevallen dat er hier en daar metalen constructies boven de bomen van het park uitstaken.Verder had ik daar geen aandacht aan geschonken, ik kon op het eerste zicht ook niet opmaken wat het juist was.

Na het even bezichtigen van de waterval ging het richting park, en daar werd alles duidelijk. Coo zoals ik het mij herinnerde was niet meer, blijkbaar had er een machtswissel plaats gevonden en ging coo gedoemt onder studio 100 plop en co(o) leiderschap, ondertussen was ook duidelijk geworden wat de metalen contructies waren, oude attracties die ze daar neer gezet hadden om alzo nog iets of wat plopsa land te creeeren.

Uiteraard ging alles gepaard met de gekende plopsa prijzen voor food and drinks.

Volgens mij zijn ze nog een plan aan het doorworstelen om van die vevloekte waterval af te raken, want die staat waarschijnlijk in de weg voor 1 of ander attractie die nog weg moet in adinkerke. En zo verdwijnt weer een stukje jeugdherinering opgeslorpt door mensen verzot op winstbejag en centjes.

groetjes

Link naar reactie

oei wat nu... compleet off-topic hier ;-)

Van die vervloekte waterval afraken... is dat dan geen dammeke i.p.v. een waterval? Ik ken mensen met in hun tuin een grotere vijver met waterval hoor ;-)

En ja plopsaland, commerciële bedoening hé...

Link naar reactie

daarvoor dient chit chat dan ook he:)

al die zaken zijn commerciële bedoelingen, net als walibi, disneyland etc etc, daarom kom ik er ook niet meer. Maar als ge kindjes hebt is dat anderzijds wel handig. Alhoewel, als ge zoals in uw geval jeugdherinneringen hebt aan Coo en dan zoiets merkt... mja

Link naar reactie

Zeker als je eens wil naar coo gaan omdat je plopsaland al 7 keer gezien hebt met je kinderen :) En geloof me dat happy plop melodieke begint dan seriues te iriteren na een paar uur.En ik heb nog een dochter van 1,5 jaar, du ik ben er nog niet vanaf nonder denonder de non.

Link naar reactie

Ben ik even blij dat mijn "kinderen" al groter zijn dan ik en dus geen interesse meer hebben voor die zever. Inderdaad Stanman, ik begrijp je irritatie. De nostalgische kant van mijn ziel zou ook treuren bij die decadentie.

Hopelijk zetten ze die kerels nooit aan de tekentafel bij Piaggio...

Link naar reactie

dat "gertje" van die hond met een hand in zijn r**t is een van de rijkste van belgie met z'n studio100 . Ongelooflijk hoveel commerce dat allemaal is... Coo is blijkbaar de volgende stap voor de herovering van zijn europaplopsaland ;-)

Link naar reactie

Yep , ik wist dat niet van Coo , heb er gisteren iets over gelezen in de krant..

Volgens de woordvoerder zijn de prijzen voor eten & drinken nu lager dan vroeger...

Kun je nog afzonderlijk op de kabelbaan enzo of moet je eerst de volle pot betalen ?

coo was inderdaad nostalgie maar aan de andere kant was het toch ook serieus vergane

glorie en in slecht staat van onderhoud... mischien moet je het ook n's van die kant bekijken ...!

En Gert heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen van simpel omroepertje bij de

toenmalige vrt tot wat hij nu is . chapeau !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...