Ga naar inhoud
Vespaforum.be

help.... gaskabel


donna

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn gaskabel aangespannen, alles is in orde maar het gashendeltje gaat goed naar boven als ik gas geef maar komt niet vanzelf terug naar beneden...?? hoe komt dat en wat moet ik doen zodat het vanzelf terugkomt en ik niet blijf steken op gasgeven.

groetjes Nick

Link naar reactie

over welk type vespa gaat het hier?

als het een 50cc is kan het zijn:

1. dat je gaine nie goe toekomt of tekort is...waardoor je gaskabel nie meer terugkeert...

2. de veer die binnenin zit en die ervoor zorgt dat je gasschuif open en dicht gaat nie goed zit...

surf anders eens naar www.smallframes.com en kijk onder

http://web.ukonline.co.uk/niall.king/sm ... s/carb.htm

dit alles als het een 50 cc is he..

ciao

Link naar reactie

ok dan...probeer hetgeen hierboven eens hé, denk wel dat het het eerste zal zijn da je gaine nie mooi toekomt

kan ook zijn dat het hefboompje (hoe noem je dit anders) te hard aangespannen staat..als je begrijpt wat ik bedoel..die zit vast met een vijs die erdoor steekt aangespannen met een moertje als die te hard staat keert hij ook nie vanzelf meer terug...nie makkelijk om uit te leggen...

Link naar reactie

maak eerst uw kabel eens los en probeer het hef boompje eerst eens met de hand te bewegen om te kijken of het aan de carbu of de kabel gaat waar het probleem in zit als het de carbu is doe zoals hierboven

als het de kabel is kan het zijn dat deze eens wat vet nodig heeft en gesmeerd moet worden

en dan kan het ook nog uw manet( of handvat) zijn dat gesmeerd moet worden hiervoor neem je het boven deel van uw stuur eraf en daar waar het de manet buis door de twee ringen gaat waar het op het stuur zit daar spuit je wat WD 40 of een ander smerend middel en dan een paarkeer overen weer

ik hoop dat ge hier geholpen mee bent

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...