Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Inschrijven voertuig


Scooterboy

Aanbevolen berichten

Deze morgen is Sofie naar de douane geweest om mijn moto in te schrijven.(ik was gisteren geweest maar die mannen sluiten hun winkel al om 16h30)

Anyway...na het betalen van de som van 0.03€ ben ik in het bezit van mijn roze formulier met bijhorende stempels enz... ..Morgen nummerplaat halen(kan vandaag nie want bij de inschrijvingen in Oostende zit de douane enkel op vrijdagmorgen). Morgen dus ben ik in het bezit van een WETTELIJK ingeschreven (ingevoerde) moto met nummerplaat en verzekering en dat alles in nog geen dag tijd.

Nu waarom schrijf ik dit hier?!

Dit item is hier al veelvuldig aan bod gekomen en iedereen blijkt gelijk problemen te hebben met het inschrijven van hun voertuig?

In Brugge blijkt dat zeer vlot te gaan.

Gelieve nu nie massaal te mailen naar me om je voertuig in te schrijven.AUB

Groetjes van een tevreden Alex

Link naar reactie

Hoor ik daar enige jaloezie, tom?

t Kan natuurlijk zijn dat ze daar in de Vlaanders nog zo achterlijk zijn dat ze de wet van 2004 nog hanteren?!

Een chance, dat ik de Lowie af en toe nog wat A.N. bijbreng! (zoals, mijn vader, Alexander De Grande, is homofiel bijvoorbeeld)

Bericht bewerkt (21.04.2005 | 11:58)

Link naar reactie

Jaloers, begot neen jong...

Ik bekijk het anders: Hoe groter de moto, hoe meer dat de 'man' in kwestie vind dat hij te compenseren heeft. Ik daarentegen ben volledig in het reine met mijn mannelijkheid, heb helemaal niets dat moet gecompenseerd worden en kan dus volledig met een volle gemoedsrust op een 'klein scootertje' blijven rondcrossen zonder dat ik vind dat dat mijn mannelijkheid aantast.

Mensen met één of meer moto's daarentegen zitten blijkbaar met een 'klein' probleempje, als ik het zo mag stellen...

Van Alexander versta ik da nog, voor hem is dat gewoon wat 'spielerei' die moto, maar bij jou heb ik toch zo mijn twijfels... :-)

Link naar reactie

amaai...

ik heb nen duc monstro, ne yamaha xj600n, ne honda cb400 en ne yamaha xs 650 staan...en daarnaast 2 vbb's, ene primavera, ne 50 special en ne pk125s...

en toch klaagt mijn vrouw niet...

of misschien ben ik te goed, met wat G.O.D. me gegeven heeft!

Link naar reactie

Hoe noemd u vrouwke,kzal haar eens uitleggen dat er nog wel wa anders in de wereld is dan brommers en moto's,en mannen met bakkebaarden van ne meter zestig !!!!!!!!!

Da ge me een klein véloken sérièuze koersen kunt rijden bijvoorbeeld,wel met de nodige inspiratie !!!!!!!!!!!

Beetje meer naar Ninof komen en da komt in orde !!!!!

Ciao bella.

Link naar reactie

Ja Lap, 't is van dadde. Van ne keer da 't over getrouwde vrouwen begint te gaan is meneer der.

Mannen, let goe op uw kiekes want de sluwe vos is op trot.

Met zijn fleemende woorden van een 'klein velooken' en 'grote koersen'...

Pas maar op want als de Vos de passie preekt, boer let op uw ganzen!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...