Ga naar inhoud
Vespaforum.be

electriciteit px 200


jeroenp

Aanbevolen berichten

beste mensen ik heb een px200 blok met el starter nu is het probleem dat de batt niet laad en er zit aan de stroomregulator een zekering van 20a maar die speel ik direct kapot na 500 m rijden .als de zekering kapot is krijg je het gevoel dat als de motor niet in de toeren blijft dat ze dan gaat uitvallen en het lcht gaat aan en uit en harder en stiller .nu ken ik niks van stroom jammer genoeg dus al jullie hulp is welkom ik kan er wel bijzeggen dat de motor onder een ander frame zit en dat de kabelboom zelf(niet door mij)gemaakt is .als het helpt kan ik morgen er een paar fotos van te trekken en deze proberen te posten .

alvast bedankt gr jeroen

Link naar reactie

in die zelfgemaakte kabelboom zal wel ergens een kortsluiting zitten, de zekering die normaal gebruikt wordt voor een kabelboom van een P200 is 8A. Bij een "normale" aansluiting van de elektriciteit is het echter zo dat zelfs wanneer de zekering gesprongen is en je lichten niet meer werken en zelfs wanneer je de batterij er zou uithalen, de motor nog steeds hetzelfde moet draaien.

vijshet zwart plastiek bakje bovenop uw motorblok eens open en kijk of er daar kortsluiting zou kunnen optreden. Als er daar draden elkaar raken, kan je zekering springen en kan je motor stilvallen.. Het kan natuurlijk ook in de bedrading van je ontsteking zelf zitten

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...