PK50 Geplaatst: 3 juni 2006 Delen Geplaatst: 3 juni 2006 Ik heb men zoektocht naar een nieuwe motor maar gestaakt en beslist de motor te reviseren. Alle dichtingen, schakelkruis, nieuwe cilinder en zuiger, Maar ik heb eens een vraagje, de motor lekt momenteel enorm langs de schakelpin, zit er ook een rubberen dichting tussen de schakelpin en het carter, of gebeurt de afdichting hier anders ? Link naar reactie
Scooterboy Geplaatst: 3 juni 2006 Delen Geplaatst: 3 juni 2006 Ik dacht een bronzen bus?! Link naar reactie
PK50 Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2006 Zoefffff, snelle reactie ! Kan je deze bus ergens bestellen of zal ik er een moeten laten maken ? Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 4 juni 2006 Delen Geplaatst: 4 juni 2006 ik dacht een rubberen ringetje, bij een pk125 die ik gedaan heb was dit toch zo als ik me niet vergis Link naar reactie
Doc Geplaatst: 4 juni 2006 Delen Geplaatst: 4 juni 2006 is inderdaad ook met een rubberen o-ring; daar lekken ze altijd. 't Is wel moeilijk om het wieltje waarin de kabels komen te demonteren, de pin is conisch en moeilijk te demonteren. Link naar reactie
PK50 Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2006 Het zal toch los moeten. Zit die dichting in een standaard dichtingsset, of moet je die nog apart bestellen ? bedankt alvast Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 4 juni 2006 Delen Geplaatst: 4 juni 2006 te bestellen op sip 0.51 EUR artikel nr : 67060 greetz Fele Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 11 juni 2006 Delen Geplaatst: 11 juni 2006 maar in een standaard pakkingset zit dat inderdaad ook in normaal gezien Link naar reactie
PK50 Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2006 maar in een standaard pakkingset zit dat inderdaad ook in normaal gezien Inderdaad, pakkingsset en nog wat klein materiaal is ondertussen besteld, nog even wachten tot de examens voorbij zijn en dan kan ik er aan beginnen Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.