Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa bekeerling - racing days are over


Snoop

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Wil me gewoon even voorstellen.

Tot voor kort was ik nog onderweg met een tweewieler die een beetje meer paarden had dan de doorsnee scooter.

Maar na een onaangename meeting tussen mijn oude ros en een blikkendoos, 2 jaar geleden, moest ik vaststellen dat mijn "racing days" over waren. 2 jaar revalideren en herstellen om dan vorig jaar terug op de motor te kruipen. Het was fun, maar nu beginnen de knoken terug pijn te doen en heb mijn nieuwe "mooie" op stal gezet voor de verkoop en besloten vanaf nu per Vespa door het leven te tuffen.

Ik ben helemaal weg van het idee en hoop op dit fora leuke mensen te treffen die me kunnen helpen om deze nieuwe levensstijl vorm te geven.

De vespa heb ik nog niet - eerst moet de motor weg om mijn nieuwe rijplezier te kunnen financieren. mijn oog is wel gevallen op een mooie Limburgse tuffer - hopelijk staat hij nog te koop tegen dat ik eraan kom.

Groetjes en misschien tot in den bocht,

Snoop

Link naar reactie

welkom  en .. ja   ik heb ook nog nen " brave ... iets sterkere" 2-wieler.. maar zoals je zegt.. zot doen en racen.. dat was 30 jaar geleden.. nu bijlange ni meer..      alhoewel ik met de vespie wel lekker bochtenwerk  weet te waarderen.. hehe

Welkom  :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...