Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Contactslot vervangen


wannes

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuw setje sloten gekocht. Alle slotjes heb ik kunnen vervangen behalve dat van het contact. Ik heb eens op scooterhelp.com gekeken en daar stond dat je dat moest uitboren. Het stond er niet specifiek bij dat dat ook bij een PK50XL ele start is. Daar ik dat toch wat ingrijpend vind wou ik het hier toch eerst vragen alvorens ik eraan begin.

Link naar reactie

ja maar daar zitten nog zo wat ijzeren frutsels tussen normaal die geblokkeerd worden door een 'vijske zonder kop' en zolang dat er niet uit is kunt ge die andere frutsels (die uw stuurslot bedienen vermoed ik) niet uithalen. Dus die kleine vijsachtige die dwars zit moet eruit ( maar zonder boormachien laat dat lang op zich wachten :-(

Link naar reactie

neenee scooterboy, een inbuske zou ik ook wel herkennen, bij mij was gelijk een holle bout zonder kop, vreend raar, volgens mij was dat al eens vervangen en vervangen door een 'systeemke' zoals ik er nog wel al ontdekt heb jammergenoeg...

@erix: natuurlijk zal er in mijn 165 boekskes staan hoe ik een boormachine moet kopen in de Gamma...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...