Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Is dit wat?


VPL

Aanbevolen berichten

Ik kwam deze site tegen op het internet: www.koopeenvespa.tk

Ze schijnen Nieuwe Vespa HP50's te verkopen welke ergens in de 90'en jaren zijn geproduceerd. Ze schijnen door overproductie nog geen kilometer op de teller te hebben.

Hebben jullie misschien meer informatie hiervan, want ik heb op zich wel interesse.

Oja, ze vragen 1400 euro, is dat reeel?

Link naar reactie

Indeed'ekes, ik heb zo één aan die prijs gekocht en dat bolt als een bieke.

En voor een man als ik (die geen zak van techniek kent en toch met een Vespa wil rijden) is dat ideaal. Ik ben dan ook maar dicht bij een vespa-technisch-wonder (scootermarket.be) gaan wonen he ;-)

Ik heb vroeger een PKXL gehad met vier versnellingen en vind dat precies toch beter, al trekt deze zeer goed op hoor. Alleen den drie moet soms van ver komen...

Ik heb de mijne gekocht in Genk bij europebikes.be. Zelfde kleur, zelfde prijs.

Ik had volgens de verkoper de laatste van de rij, maar op zijn site staan er nog steeds te koop: http://users.skynet.be/fa620713/nl/vespa50.htm

Verder heb ik hier nog geleerd dat voor wisselstukken er alles van een PKXL2 op past en dat er van die groene kleur geen originele lak meer bestaat (laten namaken dus).

vespa@kobe.be

Link naar reactie

bergop rijden is bv. wat lastig, twee te klein en drie te groot. Al goed dat het hier in Lier 'bergopgewijs' blijft bij een paar bruggen over de nete ;-)

Heb het roderen na 500 km opgegeven...

Trouwens, die 50cc's, hoe worden die op 45km/u (50 wind-af) begrenst? Eens voorbij de 1000km zou ik hem willen laten 'herstellen' naar zijn originele 60km/u. Op eigen risico uiteraard!

Nu ik toch de newbee uithang: lang, lang geleden, toen waren de vespawieltjes te klein voor de rollekes van de politie (die stonden wat ver uit elkaar = wiel op de grond). Is dat nog steeds zo? :-)

Kobe.

Link naar reactie

Ik vermoed dat er daarvoor ondertussen toch wa te veel (nieuwe)scootertjes met kleine bandjes rondrijden die een beetje opgefokt zijn en dat de-politie-uw-vriend daar ondertussen wel rekening mee zal houden...

Link naar reactie

Bij mijn exemplaar was een Italiaans gelijkvormigheidsattest geleverd. Dit is redelijk gemakkelijk omruilbaar in een Belgische versie. In België is dat attest bij een 50cc echter geen verplicht boorddocument. Je hebt het eigenlijk enkel nodig als je het wil verkopen e.d. Ik rij dus nog met dat Italiaanse rond ;-)

Meer hierover vind je ongetwijfeld in de archieven van dit forum met de zoekfunctie.

Kobe.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...