Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PX 125 70e verjaardag editie sluit zich aan!


levante

Aanbevolen berichten

Hallo beste forumleden,

Sinds een paar uur ben ik lid van jullie forum en 'k vind het dan ook niet meer dan normaal om ons eventjes kort voor te stellen!

Wij, Laura en Koen, zijn een koppel uit het Antwerpse dat sinds 3 weken geniet van een nagelnieuwe PX125 70e verjaardag editie.

Zelf ben ik een doorwinterde motard ( Ducati, Honda en BMW F800GS gehad) die ook beroepshalve veel met de motor moet rijden. Mijn madam daarentegen heeft nog nooit met iets zwaarder dan 50cc gereden en ze beschikt ook niet over een motorrijbewijs. Vandaar de 125cc. De keuze voor de PX  heeft voornamelijk te maken met nostalgie en de fantastische look van dit onwaarschijnlijk cool "brommerke".

Ondertussen zijn we 190km verder en de madam is dolenthousiast na de eerste kilometers.

We hebben bij levering de uitlaat laten vervangen door een Sito en de bandjes zijn vervangen door Michelin S83.

Na de eerste kilometers weet ik zeker; de Vespa blijft, maar moet nodig " geprepareerd worden" na de "rodage".

Voila, verdere berichten zien jullie wel verschijnen op het forum;)

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Hartelijk welkom en véél leuke toertjes  ik  ten zuiden van antwerpen . Moest je ooit nog ns bandjes vervangen.. zwier dan die S83 weg en koop de S1  véél baanvaster en zéker bij nat weer :-)

Heb je ook een andere sproeier gestoken? overweeg je een venturi inlaat?

 

Groetjeesss

Link naar reactie

Hartelijk dank voor de reacties;);)

Wij wonen voorlopig nog in Wilrijk (valaar) maar plannen naar rustiger oorden te verhuizen binnen afzienbare tijd!

Betreft sproeier en venturi, dat overweeg ik zeker, kijk maar even naar de post in het px gedeelte!

Dat van die S1 bandjes wist ik niet, maar onthoud ik zeker voor in de toekomst, waarvoor dank;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...