Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GEZOCHT voor 70th Anniversary VESPA in Autoworld


propliner

Aanbevolen berichten

Geachte medevespisten.

De organisatoren van "70th Anniversary VESPA" in Autoworld te Brussel zijn nog op zoek naar vespa-fanaten die het eventueel zouden zien zitten om hun Vespa daar ten toon te stellen in een uniek kader.

Wat zoeken ze .; unieke modellen , oude modellen , "speciallekes" zowel vespa's als Ape's

ook memorabilia over Vespa zijn welkom.

Als u interesse hebt of u kent iemand die interesse zou kunnen hebben..kan u steeds contact opnemen met dhr. Eric Janssen.

mail : e.janssen@autoworld.be

Daar kan u terecht voor méér info aangaande de modaliteiten zoals  : vervoer , verzekering en dergelijke.

Deze tentoonstelling zal in een uniek kader plaatsvinden te vergelijken met een leuk italiaans dorp en marktplaats.

(De vorige tentoonstelling betreffende de Italiaanse classic cars was een geweldig succes en trok bijzonder véél bezoekers)

Thema : 70th Anniversary Vespa

+- 100 à 12 Vespa on display

 

·        History (1946 – 2016)

·        Competition & grands raids

o   Christine Guns (Raid Sahara) ?

·        Barnfinds (3 pcs & accessoires)

·        Display cases  :

o   Scale Models

o   Helmets – Vespamobilia

·        Car : Fiat 500 or 600  with trailer Vespa ? Club Fiat

·         Période expo : 26.03 – 10.04.2016

 Arrival Vespa Rallye  +- 14h00  (organised by Mario) – Easter Monday 28.03.16

·        Reservation parking esplanade  ( +- 120 Vespa) – photo 70th Anniv.

 

 

AW_Signature EJ

Hopelijk véél gegadigden..

 

Groetjes en vélé leuke vesparitten

 

Ronald

 

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic vast
  • 3 weken later...

Heb vandaag 2 vespa's afgeleverd bij Autoworld voor de komende tentoonstelling (faro basso en px)

Wat ik al zien staan heb is echt de moeite, er was ook een vrachtwagen aan het lossen met een deel van de collectie van Maskes

Aan alle liefhebbers zeker gaan kijken !!!!!

Link naar reactie
On 21-3-2016 at 6:54 PM, Vespa80 said:

Heb vandaag 2 vespa's afgeleverd bij Autoworld voor de komende tentoonstelling (faro basso en px)

Wat ik al zien staan heb is echt de moeite, er was ook een vrachtwagen aan het lossen met een deel van de collectie van Maskes

Aan alle liefhebbers zeker gaan kijken !!!!!

Ja de mensen van MASKES waren direct erg enthousiast en hadden me beloofd om enkele van hun waardevolle stukken uit te lenen. Ik ben ook benieuwd.. en Vespa80.. ook bedankt voor uw bijdrage aan dit unieke evenement !!

Link naar reactie
  • dave prikte dit topic los

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...