Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa PK50XL restauratiefoto's


Narfotic

Aanbevolen berichten

Hier vind je de foto's van de restauratie van mijn PK50XL. Heb vooral de carosserie aangepakt en niet echt iets aan de motor gedaan (want daar ken ik niks van). Is mijn tweede keer dat ik een PK50XL aanpak. Vorige keer zelf gespoten met spuitbuskes. Deze pro laten spuiten...

voor restauratie

restauratie zelf

Foto's van uiteindelijk resultaat volgen. Moet er nog wel wat descriptions bijzetten, mor alle.

Link naar reactie
Heb gelijk da zadel nog gezien!?

Veel succes hé met de restauratie, ge bent goed bezig!

haha, merci he mateke.

Heb trouwens nog is een vraagske voor u: was da bij u ook al dat ge geen achterrekje er op kon zetten, omdat die achterkant van de rand van da zadel ni der over ging zodat het slot daar ni meer sloot? Heb er nu uiteindelijk gewoon van die handvatjes opstaan.

Heeft er trouwens niemand is goesting om mij te helpen mijne moteur is te reviseren?

Link naar reactie

mooi, heel mooi!! maar toch een vraagje, wat is de bedoeling van de polyester/matten in je frame? was de wesp daar doorgeroest? anders toch mee opletten, je bent daar verdacht dicht aan de ophangingspunt van je achterschokdemper bezig, anders goed gedaan en een mooie kleur, "I LOVE MICHELIN BLUE", janneman

Link naar reactie
mooi, heel mooi!! maar toch een vraagje, wat is de bedoeling van de polyester/matten in je frame? was de wesp daar doorgeroest? anders toch mee opletten, je bent daar verdacht dicht aan de ophangingspunt van je achterschokdemper bezig, anders goed gedaan en een mooie kleur, "I LOVE MICHELIN BLUE", janneman

Was daar indd doorgeroest.

Heb dan een nieuwe (veel dikkere) versie van dat U profiel laten plooien en ook die plaat binnenin vervangen. Dit is er dan ingelast. Om dit te verstevigen en ook waterdicht te maken heb ik dit dan opgeplamuurd met elastische plamuur en dan met glasfiber bedekt. Wat je ziet op de foto's heb ik er echter weer afgehaald en herplaatst omdat dit de eerste keer niet wou drogen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...