Ga naar inhoud
Vespaforum.be

spruitstukpakking past niet.


Willlem

Aanbevolen berichten

alweer een misschien domme vraag maar ik vond het niet in mijn boekskes...

ik heb een pakkingske voor op de 'inlaat' (dus voor tussen het spruitstuk en het blok) en dat is precies te klein...ik heb het al omgedraaid en in alle 4 de windrichtingen proberen te passen, maar de afstand tussen de bouten is net iets groter dan de afstand tussen de gaatjes van die pakking. Die pakking heeft 2 gaten en mijn spuitstuk moet op 3 bouten maar het zou gaan op 2 bouten, moest het ietske langer zijn.

Heb ik een verkeerde pakking meegekregen van de vriendelijke De Pauw Senior of ga ik hier ergens compleet de mist in ?

danku

edit: het gaat natuurlijk om de allerbekende PK50XL

Link naar reactie

de oude was totally kapot, ik heb ze dervan moeten scharten.

der hing een stukske aan mijn spruitstuk en een stukske aan het blok.

en ik dacht dat een pakkingske voor een pk50xl nu niet de meest ingewikkelde konische lagerkeerringschakelpookvijsje is. I've been fooled...;-)

Link naar reactie

Heb dus hetzelfde voorgehad,willlem. Ik maar an het proberen om die erop te zetten ,ging dus niet .Weer naar Jan van CS gebeld.Bleek dus de verkeerde.Op dat moment denk je wel echt dat het jou fout is en doe je alles om het te laten passen.

Maar Jan kennende ... Piece of cake. Nog is een dankje aan Jan voor de paraatheid elke keer weer.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...