Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Malossi Rs 24 Front Shock Gts


Aanbevolen berichten

Ik heb de zelioni nieuw op de kop kunnen tikken voor een zacht prijsje ...vandaar de aankoop moest het de volle pot zijn geweest dan had ik het nooit gekocht ! Ik experimenteer nogal is graag wat upgrades betreft . Na 2000 km testen bijstellen enz enz was ik nog steeds niet echt overtuigd om de zelioni te houden ...ik stond zelfs op punt om terug de RS24 erop te steken tot dat Mede forumer Les hier is passeerde en hij is een testritje deed...hij stelde meteen vast dat de shock niet goed was afgesteld en is meteen beginnen afstellen ... tot op heden heb ik nog niets veranderd aan de 2 regelknoppen+veer ze staan echt ideaal ... dus zeer tevreden nu. De looks dat is misschien wel tof maar persoonlijk geen meerwaarde voor mij... Momenteel kan ik nog steeds vergelijken ..op de vrouw haar GTS staat ook een RS24 .(Weinig verschil tussen beiden enkel de afstel mogelijkheden)  Ik vind dat je voor een schappelijke prijs een zeer goede demper krijgt met de RS24...als de zelioni versleten is komt er bij mij zeker en vast er terug een RS24 op !

Link naar reactie

De levensduur van originele vering kan ik mij niet over uitspreken ...wel dat ze ondermaats is dat weet ik zeker (500km mee gereden en eraf gesmeten)! Wat RS24 betreft weet ik ook niet mijn vrouw heeft die er 6000km opstaan degene die ik te koop aanbied heeft 5000 km gebold .

Van de Originele vering weet ik de nieuwprijs niet de RS24 nieuw kost een kleine 200€ voor de frontshock en achter een kleine 300€ .

Link naar reactie

Lummen is wa ver vr een proefritje

Maar ik geloof je wel ;-).

Gtz

1h 50 min enkele rit ,Het is maar wat je er voor over hebt he ... .er kan altijd voor meer gezorgd worden ..drankje hapje ;) !! In deze weersomstandigheden is het inderdaad niet ideaal daar heb je wel gelijk in .

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...