Ga naar inhoud
Vespaforum.be

foto's mons borinage?


nero

Aanbevolen berichten

Gisteren naar een vespatreffen geweest in cuèsmes samen met zo'n 200 andere vespisten. Samen een onvergetelijke dag meegemaakt ondanks het slechte weer! Ik had spijtig genoeg mijn fototoestel vergeten. Mijn vraag is of er iemand van het forum was die wel foto's heeft kunnen nemen of die mij kan zeggen waar men foto's van dit treffen kan vinden. Er was ook een tv- ploeg van de rtbf. Iemand enig idee wanneer die reportage wordt uitgezonden? Ik heb gisteren de journaals gevolgd maar er werd geen melding gemaakt van deze bijeenkomst. Ik zou ook de organisatoren willen bedanken die ondanks de overweldigende opkomst er toch in geslaagd zijn om alles in goede banen te leiden. Een echte aanrader voor volgend jaar!

Link naar reactie

Als ge dienen berg bedoelt niet; als ge dienen bedoelt dat bedenkelijk de wenkbrauwen fronst met een blik van hopelijk overleef ik dat hier, dan wel. Wat het aantal kilometers betreft: 40 kilometer op, daar van 10.00u tot 13.00u rondgereden en 40 kilometer terug (met 2 regenpannes), dat is voor mij bij zo'n weer meer als voldoende. Een treffen kan zoveel meer zijn dan alleen kilometers vreten (bijpraten, nieuwe vrienden maken, gezellig tafelen en veel lachen). En wat die dax betreft: in het zuiden van ons land zijn de mensen misschien iets toleRAnter dan in Antwerpen? (zonder iemand persoonlijk te viseren). groetjes, Pieter.

Link naar reactie

Heet van de naald! de reportage over vespa's (en het treffen in Quesmes)wordt overmorgen 10 mei uitgezonden op 'la une' (de vroegere rtbf) van 18.55u tot 19.30u.in het programma 'au quotidien'. De videorecorders in aanslag want in tegenstelling tot tv 1 denk ik niet dat men op de site van de rtbf naar heruitzendingen kan zien.Groetjes, Pieter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...