Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stefan Van de Vloedt


spiceman

Aanbevolen berichten

@ Tony: Heb ik niet eens een paar jaar geleden met u samengewerkt voor een Iers bedrijf? Ik moest toen Dell Pc's leveren met vrachtwagen. Je woont of woonde toch in Merksem hé.

Ik herinner me dat je vroeger met een 125S rondreed (blauw met zwarte zijkappen) o.a. naar de meetings van Blankenbergen... Of zit ik hier aan een andere Tony te denken? Ik herinner me ook dat ik toen als jobstudent jouw taak moest overnemen omdat je toen met je ducati een accidentje voorhad (that is if you're the one I think you are)

Blijkbaar kom ik tegenwoordig terug zowat iedereen tegen van toen.

Wat is de (vespa)wereld toch klein hé ;-)

Ciao

EriX

Link naar reactie

Erix, ge doet me vesteld staan! Blijkbaar hebben we alletwee voor Walsh Western gewerkt, maar jou echt herinneren doe ik niet.Des te beschamender als je weet dat daar maar 5 mensen werkten?!? Ik kan natuurlijk zeggen dat het ondertussen wel 10 jaar is geleden en ik toen vaak zat was, maar toch.

Ik hoop je eens tegen te komen op 1 van de volgende treffens (Leopoldsburg of Tielt), dan kunnen we eens bijpraten.

See Ya

Link naar reactie

Tony

Ik heb er dan ook maar 1 maandje gewerkt, het was als jobstudent hé, en je was de eerste 2 weken niet aanwezig vanwege dat ongeval met de ducati hé. Je hebt me daar dus maar 2 weken kunnen bezig zien.

Ik ga zeker naar Tielt dus zien we elkaar daar wel. en ja bijpraten lijkt me wel tof. Was je trouwens ook niet aanwezig op de BBQ van VCA onlangs?

Cu later

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...