Ga naar inhoud
Vespaforum.be

squadreveloce-rit 30 april


Knabbel111

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

30 April 2006 trekt SC Squadra Veloce alle vespaminnende liefhebbers door de Haspengouwse bloesems tijdens een 70 km lange tocht.

Uiteraard is iedereen van harte welkom. Wel hadden we graag geweten wie er allemaal van de partij zal zijn, we voorzien in vlaai en drank aan erg democratische prijzen.

Vertrekken doen we omstreek 13.00 uur op de Grote Markt in Hasselt, aankomen doen we in ons Stamlokaal te Stevoort.

Een Flyer is te vinden op de website:

www.squadraveloce.be

Meer info nodig? Stuur ons gerust een mailtje: squadraveloce@gmail.com

Grtz

Link naar reactie

Hallokes,

Wie van de club zelf zit hier op 't forum en hoe gaat da een beetje in zijn werk, samenkomst en dergelijke,...

Ik zou willen komen meerijden op 30 april, maar ik ken daar natuurlijk niemand en ik vind het toch een beetje raar om daar zomaar aan te komen op de grote markt van onze city(hasselt).

En als 't mij echt supergoed meevalt, dan kom ik misschien wel bij de club, we zien wel.

De groeten

Link naar reactie

Datingsite of niet... !

Ge moogt allemaal uw lief meebrengen, het gras staat wel nog niet hoog genoeg!

PS:Laat wel iets weten als't kan, kwestie van genoeg taarten te bestellen ;-)

Link naar reactie

@knabbel

Awel, nu maandag ga ik al zeker mee en mijn inschrijvingsformulier is ingevuld en de centjes zal ik ook bijhebben, dan is het te hopen dat het weer nog we meewil en dan komt da wel in orde he!

En als ik die mannen daar een beetje leer kennen, dan zal ik er den 30e waarschijnlijk ook wel weer bij zijn he!

Alvast tot maandag, ik zal zorgen dat ik om 11u in Stevoort ben!

@vesp

Knap machientje hebt gij, ik heb hem gisteren bij Royal Nord gezien en Freddy zij dat hij van jouw was!

De groeten

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...