Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Foto's VGLA


Opislak

Aanbevolen berichten

Mag ik jullie eerlijke reacties op mijn VGLA1 aub? Ik heb een 65-tal foto's op internet gezet van de Vespa, zoals hij eruit zag toen ik 'm kocht (dus niet gekuist). Er staan verschillende detailfoto's bij naarmate ik bezig ben met poetsen, demonteren en rijklaar maken.

Wie heeft er de tijd om deze foto's eens te bekijken en kritisch op te reageren? Graag uw gewaardeerde reacties en adviezen. Heb ik goed gekocht of was dit een vergissing?

Dank bij voorbaat,

Patrick.

De foto's staan op http://www.flickr.com/photos/pavaho

Link naar reactie

Wel, over de foto's van de motor kan ik niks zeggen

hij ziet er uiterlijk op het eerste zicht goed uit, maar wel spijtig dat hij niet gedemonteerd is bij het herspuiten, ze hebben die gewoon gespoten hoe erbij stond, en dat is blijkbaar ook gebeurd met de voorvork

voor de rest, uw beenschild is precies iet of wat geplooid maar ik zie niet duidelijk of ge net onder uw stuur met een barst zit of niet

ik denk dat het al bij al nog meevalt, maar denk dat ge daar moeilijk over kunt oordelen op foto...

maar toch, schone vespa, heel mooie kleur! waar hebt ge hem ergens gekocht?

trouwens, dat monozadel ziet er nog heel schoon uit! dat ander is er wat slechter aan toe:p

vcs

Link naar reactie

Op het eerste zicht zou ik niet dadelijk ovetgaan tot een volledige body off resto.

Zou het eerste jaar er zo mee rond rijden, want echt slecht ziet hij er niet uit.

Zo kan je gedurende die tijd de kleine mankementjes ontdekken en herstellen.

Link naar reactie

beste patrick

ik denk dat voor hierover te kunnen oordelen of gij een koopje hebt gedaan er hier meer over de scooter moet gezet worden zoals bv de prijs dat je hebt betaald als dit 100 euro is is het een koopje is dit 10000 euro ben je dik in de zak gezet

de scooter ziet er op het eerste zicht toch niet rot uit zoals anderen die hier de revu al zijn gepasseerd

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...