geronimooo Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Goede avond, Op mijn px 200 blok zit een originele alu cilinder van een cosa 200. Deze bolt goed. De originele 24/24 H carburator staat daar ook op gemonteerd. Nu draait deze op middeltoeren niet 100% naar mijn gedacht. Ik kan wat met sproeiers beginnen testen. Maar nu vroeg ik mij af als ik in die carburator gewoon de sproeiers van een px 200 9kw in kan monteren? Dit zou veel sneller opgelost kunnen zijn dan. Tenzij er buiten de choke om dan nog andere verschillen zijn in die 2 carburatoren. Bedankt alvast Link naar reactie
Dimitripx125 Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 De carbu' s zijn identiek , de inlaatpoorten van de cilinder misschien niet . Hou ook rekening met het type uitlaat die je monteert ; elke uitlaat heeft zijn specifieke range . Het zal dus toch wat zoeken/testen worden Link naar reactie
geronimooo Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Goede middag Zo juist een mailtje van worb5 terug gekregen en blijkbaar is de vlotterkamer, naald en zitting anders. Een vlotternaald van 5.2 ipv 4.8 wat een betere benzine toevoer zou moeten geven. Ik rij nu met 160 e2 122. En een sip road. Blijkbaar is een.p200 160 be4 ... Merci Als ik me niet vergis draait een be4 armer dan een be2. Link naar reactie
geronimooo Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Indien er toevallig iemand met deze cilinder rond bolt, Alle extra info is welkom. Link naar reactie
Dimitripx125 Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Een BE4 is inderdaad kleiner dan de BE2 . Indien je met gemengde benzine rijdt is dit echter geen overkill , je kan altijd een be3 uitproberen Ik rij met BE2 , 26carbu , sito+ en 135 hoofdsproeier Link naar reactie
geronimooo Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ik rij zonder mengsmering. 26 Carb voor 200? Link naar reactie
QUICKLY Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Hey, ik heb ne cosa type 2 200cc met alu cyl, uitlaat zit vast met twee tapeinden. De carbu is dellorto 24/24 std sproeier 92 BE-4. air 140. Ralantie 52/140 Ik heb nu een uitlaat sip sportroad type 2 en de luchtfilter in de zadelbak is er uit Onsteking 21°. Nu zijn de Sproeier 115 BE-3 air 160. Ralantie 55/160 hernemingen en rijden is perfect. bougie NGK B 8HS. Kleur is Koffie met melk Peter. Link naar reactie
geronimooo Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Bedankt alvast, Bij mij is het momenteel 122 be2 160, 52/140. Ontsteking staat ook op 21 graden zoals het hoort, Ik probeer eens met een be3 te rijden, hopelijk draait deze niet te arm dan. Bedankt alvast. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.