Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rookie ...


D

Aanbevolen berichten

Hey,

sinds een week eindelijk de knoop doorgehakt en mijn V-Strom 650 te koop gezet. Ondertussen al een tweedehands GTS 125 binnengehaald en er nog geen minuut spijt van gehad. Ben enorm gecharmeerd door de 'funfactor' en de charme van mijn Vespa (ik weet dat mijn model voor veel mensen hier geen historische waarde heeft, maar om het met de woorden van Clark Gable in Gone with the wind te zeggen: 'Frankly, my dear, I don't give a damn' ;-)

Verder hou ik mij, naast mijn werk, vooral bezig met schrijven (Vrolijk relativerende liga ter bestrijding van azijnpis en verzuring) en met een lokale VZW die aan cultuurpromotie doet.

Dat was het zo'n beetje, ik kijk enorm uit naar toekomstige kilometers en ben uitermate benieuwd naar verhalen en ervaringen van 'ervaren rotten' ...

nice to meet you all

Dimi

Link naar reactie

Wel KevinB, de beslissing lag hem vooral in het feit dat ik mijn vrouw ook de kans wou geven om te rijden, en aangezien zij enkel over een B-rijbewijs beschikt was de keuze snel gemaakt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik voorlopig wel blij ben met die beslissing, ik betrap er mij zelfs (voorlopig) op om heel vaak tegen 50 rond te tuffen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...