Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stuurkap PX afnemen


Wutsie75

Aanbevolen berichten

Heb nog steeds een slecht contact of kortsluiting in de pinkers. Ik ga eens op een rustig moment zelf zoeken en herstellen. Wanneer je de boutjes van de stuurkap van een PX onderaan lost zit het nog vast aan de kilometerteller. Ooit eens gezien hoe dat moest maar kan me niet meer herinneren... Hoe los je die ook al weer om het geheel eraf te kunnen nemen? Alvast bedankt!

Link naar reactie

Alle vijsjes los, en dan de sturrkap 180 graden draaien, komt automatisch omhoog. Eventueel aan de kmtellerkabel vanonder aan het wiel duwen.

Als het kapje gedraaid is , kan je eventueel de kmkabel eraf draaien aan de teller..

Link naar reactie

hoi bardi, ja, daar is op 't eerste zicht niets aan te zien. Kan natuurlijk ook op het printplaatje intern het bakje zijn. Bij onderhoud heeft de dealer wel ook heel de boel nagekeken en vond slecht een slecht contact en een kortsluiting. Deze zou hersteld zijn maar na een paar km's was het weer zover. SLecht contact was naar de koplamp. Dit is helemaal ok nu, die kortsluiting lijkt er nog te zijn want soms branden de pinkers vooraan continu ipv knipperen en achteraan niet.

Link naar reactie

Ja, dat is ok. Is vreemd... 2 weken geleden gans weekend op pad geweest (650km), eerst uren gingen de pinkers niet, de rest van het weekend wel. Het begint met sneller te knipperen tot ze continu branden vooraan en achteraan niet meer en het voelt alsof hoe meer gas ik geef, hoe sneller ze knipperen. (al kan dat laatste een 'indruk' zijn)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...