Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw hier dus even voorstellen


Vanloewe

Aanbevolen berichten

Hellow,

Momenteel nog 'vespaloos' maar daar gaat normaal vanavond verandering in komen. Ga straks kijken naar een mat bruine 125 GTS bij dcc scooters in Mol.

Ben zelf van Herentals dus indien er nog mensen van deze kanten zijn en zin hebben in een tourke binnenkort, laat maar weten.

Het zal de komende week vooral vloeken zijn op den DIV omdat ik liever gisteren dan vandaag m'n plaat al zou hebben. :-)

In bijlage een foto!

post-13123-13769190833007.png

Link naar reactie

Sinds enkele weken zijn wij ook Vespa eigenaars, een 125 voort vrouwke en een 250 voor mij :-)

Dus 2x over de middag vanuit Herentals met de Vespa naar DIV Kontich geweest tegen 12h45... 5 man voor en om 13h45 terug op kantoor.

Dag nadien plaat geleverd voor 10h dus lang wachten is niet echt nodig.

Succes ermee...

Link naar reactie

Merci, Filip. Je geeft me goede hoop.

Ik ben vandaag eindelijk naar de DIV(Alken) geweest. om 07:45u was ik daar (6 mensen voor mij) om 08:30u binnen.

Ongeveer een 45 minuten later was ik buiten.

Sommige collega's zeiden ongeveer 2 weken wachten voor een motor of scooterplaat als je hem 2dehands gekocht hebt.

Hoop dat dat niet waar is.

Link naar reactie

Blijkbaar gaat het het snelste om zelf op de DIV langs te gaan. Maar zorg dat je er zeker een uur op voorhand bent (Alken).

Stuur je de aanvraag op via de post, dan mag je enkele weken wachten.

( dat is toch wat ik er van vind online en hoor van collega's en vrienden.)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ok, even een update. Wegens drukte op het werk pas vandaag bij de DIV geraakt. Morgen zou ik m'n plaat hebben. M'n garagist was wel zo vriendelijk om me een Z-plaat mee te geven dus heb al vrolijk kunnen rondbollen. Echt een plezier om mee te rijden, ook de vriendin is verkocht (wel enkel achterop, zelf rijden durft ze niet). Al veel lovende blikken geoogst over de kleur ( het is blijkbaar een officiele BMW kleur, dus t'is ne vespa met streken :-)) Nog even wachten op de topkoffer en dan is hij helemaal in orde! Iemand uit de buurt van Herentals aanwezig die met goed weer een tourke ziet zitten?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...