Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ZONDAG 19 MAART RONDRIT Vertrek te Hoegaarden MARKTPLEIN 1


houba001

Aanbevolen berichten

Kweenognie, mijn loyaliteit gaat uit naar de Vespaclubgent, maar daar bij jullie met een deel van 'de bende van Schotland' met jou en Rosse Smurf meerijden kan ik eigenlijk ook niet weigeren, en persoonlijk WAS ik van plan om naar Ninove te gaan, om eens te passeren bij een maat die bezig is met een Split-busje.

Normaal gezien komt Wally zondag tot bij mij, en dat we waarschijnlijk met Gent gaan meerijden... hopelijk naar Ninove... via Tienen...

Link naar reactie

tja, loyaliteiten, daar kunt ge moeilijk om heen, maar wat ik je nu ga vertellen zul je je zeker herinneren tijdens de hele rondrit in gent... want bij beginnen om 11u 's morgens bij de rosse met een echt SCHOTS ontbijt !!!! spek, eieren, bonen in tomatensaus, compote, zwarte pens, allé de hele nest eigenlijk hé... ah... man dat gaat smaken... geniet van jullie rit en ik ben er zeker van dat jullie aan ons gaan denken, !!! (maar wij ook aan ulle hoor !) doe de groeten aan de wally !

j.

Link naar reactie

Op één van de volgende ritten ben ik er zeker bij.

Ik moet ook rekening houden met het tennis seizoen, in april begint dat en dan ben ik een paar zondagen bezet door de competitie die dan van start gaat.

Paasmaandag staat al op mijn kalender voor de rit van primavera

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...