Ga naar inhoud
Vespaforum.be

neusje op N50


Mussorgsky

Aanbevolen berichten

hoi,

onlangs een metalen neusje (5B) gekocht op de beurs in A'pen. probleem is: er zit geen schroefdraad op om het vast te hangen wel twee cilindervormige uitsteekseltjes en er zitten geen gaten in mijn spatbord (N50 uit '67). hoe zet ik die vast? en hoe weet ik dat het op de juiste plaats (op t voorspatbord uiteraard) staat?

mvg

JW

Link naar reactie

Normaal worden er rondellen bijgeleverd die aan de binnenkant gekarteld zijn, en iet of wat bol staan. Je moet die er met de holle kant eerst, opduwen met een tang. De kartels zorgen er voor dat de rondellen zich opspannen rond de uitsteeksels.

Link naar reactie

die gekartelde rondellen, zijn die ook los verkrijgbaar in de betere doe-het-zelf zaak? wat de positionering betreft denk ik dat het van rechts opzij gezien het begin net boven de vijs die op de zijkant van het spatbord zit moet zitten. (moeilijke uitleg voor een eenvoudig gegeven) klopt dit?

alvast bedankt voor jullie reactie.

Link naar reactie

Heb ze daar nog niet gezien. Misschien vind je ze in een betere scooterwinkel? Ik heb de mijne gekocht (gekregen) bij tuttovespa. La Louvière is wel een eind rijden van Gent. Voor de positionering van het sierstuk kun je zoeken naar foto's van dat model op internet.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...