Ga naar inhoud
Vespaforum.be

leggshield rand


Pieter1

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik ben op zoek naar een leggshield rand; gechromeerd zonder vijzekes voor een VBB. Op SIP kan ik die enkel met vijzekes vinden. Daar het tool om deze te bevestigen nogal duur is, zoek ik deze, tegen vergoeding uiteraard, om eens te gebruiken.

@flyingpig,naar inspiratie van jouw wesp heb ik voor dezelfde kleur gekozen. Hopelijk vind je dat niet erg, het moest maar niet zo mooi zijn :-).

Groeten Pieter

Link naar reactie

Het oranje/brons komt er niet op, het is heel mooi...maar het is niet de bedoeling te copiëren. Alvast bedankt voor de kleur en als je de kleurcode zou willen doorgeven, zou dat super zijn. Waar heb je die rubbers rond de billen gevonden? Ik heb verkeerd besteld en kreeg van SIP rubber voor rond het klepje op de bil. Ook ga ik de handlebars niet spuiten. Ook is het de bedoeling er een sobere MOD look aan te geven. De originele standaarden voor de spiegels heb ik al, alsook valbaren (nog niet gevallen, moet dus nog komen :-)). Alsook twee chromen sierstukken voor op de billen. Zoals je ziet heb ik nog wat werk. Eénmaal af post ik hier zeker wat foto's. Carrosserie moet nog éénmaal opgeschuurd worden en dan hoop ik aan de opbouw te beginnen.

Vriendelijke groeten, Pieter

Link naar reactie

Hey pete,

Bedankt!!! Ik laat je weten als het zover is. Uiteraard betaal ik je een deeltje van je tool terug. Het treft, Ekeren is niet zo ver van Mechelen. Als ik de leggshield gevonden heb en de wesp in de lak staat hoor je van mij.

Fijn weekend, Pieter

Link naar reactie

Die boorden voor om te plooien in zijn altijd alu, anders worden die te hard om toe te plooien en bestaat de kans dat de chrome eraf springt.

Je kan wel altijd voor kunststofchroom gaan.

Er bestaan ook beenschildranden met "verzonken" vijzen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...