Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hey hey


Mo-S

Aanbevolen berichten

Hallo Vespa-lovers,

Mijn naam is Nicolas, woon te Tienen, 33 en recent "gestoken" door het Vespa-gebeuren :)

Voor mij is alles nieuw en heb al veel aan jullie commentaren gehad in mijn zoektocht naar de ideale Vespa. Daar mijn voorkeur naar de oudere modellen gaat (VNB-VBB van begin de'60's) heeft mijn zoektocht naar een degelijke restauratie alleen maar bemoeilijkt... Helaas zie ik nu overal wel "iets" dat mij doet vermoeden dat het - zoals jullie mooi verwoorden - een curry-restauratie is.

Ik ben dus nog altijd op zoek naar een leuke, betrouwbare Vespa. Heeft of weet er iemand iets staan of heb je een betrouwbaar adres laat zeker iets weten!

Grts,

Nicolas

Link naar reactie

Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar bij lambrettafinder staan wel enkele Vespa's.

Er is nog werk aan en de prijzen lijken me OK, al volg ik weinig van de 'echte' Vespa's.

Is ook een gekende handelaar, dus lijkt me zeker geen 'loesje curryboel'

Misschien zijn er hier mensen die wel ervaring hebben met Lambrettafinder?

Link naar reactie

Hey,

Bedankt voor de reacties.

@KevinB, heb het even bekeken op de site maar zit niet onmiddellijk bij wat ik zoek...

@roufio, zit al in de richting - prijs is zeker niet mis. Ik heb dit weekend nog een afspraak, moest het niets worden laat ik je zeker iets weten!

Link naar reactie
Niet dat ik er zelf ervaring mee heb, maar bij lambrettafinder staan wel enkele Vespa's.

Er is nog werk aan en de prijzen lijken me OK, al volg ik weinig van de 'echte' Vespa's.

Is ook een gekende handelaar, dus lijkt me zeker geen 'loesje curryboel'

Misschien zijn er hier mensen die wel ervaring hebben met Lambrettafinder?

Bij Sam van Lambrettafinder moet je zijn, en ja ik ervaring en hier geen enkel voordeel mee. Je vindt allicht scooters die er uiterlijk beter uitzien maar dat is geen referentie voor een degelijke scoot. Succes

Link naar reactie

Heb ondertussen een Acma 125 van '57 opt oog en ga er morgen avond naar kijken. Is er iets specifiek waar ik op moet letten bij dit model (ontsteking is reeds vervangen) of raden jullie dit model af tov een jongere VNB (VBB)?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...