DAXX Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Hmm,zeer intressant,,@ philter ik weet niet van welke regio je bent,maar ik zou dat toch graag eens met mijn ogen willen zien en eventueel ook kunnen voelen )) CHEERS Link naar reactie
philter Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2013 http://s1291.photobucket.com/user/Fiekes/media/Wespa/P1010087_zps89c11b85.jpg.html?sort=3&o=9 Es kikken of't weirkt ? Nu heb ik gemerkt dat er een paar verschillen zijn tss de huidige en de 2e hands motor zijnde aan de koeling en waterpomp, aansluiting op kleppenhuis. mmmmm iemand raad? grtz Link naar reactie
philter Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Ah zo ik woon te denderhoutem 9450, ovl. Wie zich geroepen voelt mag steeds eens komen kijken. (gratis ) Link naar reactie
KevinB Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Dat zijn zeker al geen gaatjes van een schroevendraaier, er lijkt inderdaad wel iets in de motor terecht zijn gekomen. Zuigerveren nog OK? Link naar reactie
philter Geplaatst: 29 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Heb ik zelf nog niet bekeken, kwas wa druk in de weer om wa foto's op't forum te zetten. dealer had zelf geen idee;( k'heb nu de stukken van het kleppenhuis eens onder de loep genomen en vind het raar dat ik alle 4 de kleppen niet meer op hun plaats krijg. er zijn wat beschadigingen op mijn nokkenas ook. pfff had hem beter zelf open geprutst. zal morgen de veren eens bekijken. Link naar reactie
KevinB Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Als je het allemaal op voorhand wist was het niet gebeurd. Laat er je slaap zeker niet voor. Het kost natuurlijk wat geld, maar erna heb je er weer plezier aan. Link naar reactie
philter Geplaatst: 1 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2013 Gisteren mijn motor omgebouwd en deze morgen olie vervangen, koelvloeistof opgevuld en laten proefdraaien. Op het eerste zicht alles ok;) Nu ben ik later van plan om mijn oude motor te herstellen, moet nu het blok volledig openen en kijken of er iets in ligt? of kan ik de defecte klep vervangen (het is trouwens een uitlaatklep) en de cilinder weer opbouwen? wat zouden jullie doen? en 1 klep vervangen of 2 kleppen of alle 4? Laat maar iets horen. Grtz, Philter Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 1 juni 2013 Delen Geplaatst: 1 juni 2013 helemaal opengooien en ik kom kijken enof meehelpen )),,,,,zolang je niet weet wat er juist is binnengegaan en vanwaar???,,,,maar soit als uwe piston enof segmenten niet zijn geraakt,denk ik niet dat er iets in uwe carter is terechtgekomen...ik vraag mij wel af waarom diene krukas is vervangen geweest en in welke toestand uw oliepomp verkeerd ???? CHEERS Link naar reactie
Robing Geplaatst: 1 juni 2013 Delen Geplaatst: 1 juni 2013 Zou de philter zich ni van naam vergissen ? Nokkenas voor krukas nemen ??? Link naar reactie
philter Geplaatst: 2 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2013 kan zijn, maar ik ga uitleggen wat ik denk en dan kan u me zeggen of ik fout zit ik neem elke verbetering in dank aan. Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet en hoe meer ik weet hoe meer problemen ik zelf kan oplossen. Bon ik dacht dat de zuiger aan de krukas zit en dat de nokkenas in het kleppen huis zit voor de timing van de kleppen. ga nu eerst wa plaats maken in mijn garage en laat jullie weten wanneer ik hem open doe. Hou jullie op de hoogte;) Link naar reactie
Benny1821 Geplaatst: 15 juni 2019 Delen Geplaatst: 15 juni 2019 Ik heb een sym gts 125 cc batterij was plat dus heb hem aan druppellader gelegd nu start hij weer maar kom niet boven de 4000 toeren bij start 5000 dan constant op 4000 .Ervoor reed hij prima .Iemand hier ervaring mee? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.