Ga naar inhoud
Vespaforum.be

niet zo happy Vespa rijder.


scrooge

Aanbevolen berichten

rare titel om je onder aan te melden,he!

wel eigenlijk is 'ie dan ook niet helemaal juist.ik heb voor mijn vijftigste verjaardag,eerder dit jaar,een vespa cadeau gekregen(da's dus het leuke!).

vroeger reed ik met zware baanmachines,750,850 en 1100cc maar da's lang geleden...

nu dus een LX50 viertakt gekregen.een foutje hebben de "gulle gevers" gemaak,ze hebben een snor ipv brom gekocht.

de verkoper zei wel dat dat geen probleem was;vario ring eruit en de zaak zou opgelost zijn.niet dus.

zover over de titel.

ik ben yves en woon in Lommel,vader van twee getrouwde dochters en zelf ook getrouwd.hobby's heb ik niet,enkel wat rond-snorren in de weekeindes als het weer niet te slecht is.verder maak ik muziek(met behulp van de PC) en vul de rest van mijn dagen met werken op een bedrijf waar tandwielkasten voor windmolens worden gemaakt.

btw;prettig nieuwjaar allemaal!

Link naar reactie

lommel is dichtbij :-)

probleem is wel als je de varioring eruit haalt en harder gaat rijden dat de politie daar niet mee kan lachen...

mischien is het beter om deze in te ruilen en wat op te leggen voor een 125LX of GTS 125/250/300?

met jouw ervaring mag zoiets geen enkel probleem zijn :-)

anyway, welkom en wi weet kruisen we mekaar wel eens(ik heb een zwarte GTS 125 met een medium scherm met allemaal stickers op het scherm) :-)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Dag Yves, ik ben van Hasselt en rijd op een lx 50 (brom uitvoering)(45 km/h)

Misschien eens afspreken om eens met elkaar te rijden in het limburgse. Misschien een begin van een 50cc clubje van vespas, want ik heb al ondervonden dat er zoiets niet bestaat. Wel vespa-clubs maar 50cc's?? Nog niet gevonden. Iets voor ons misschien????? En meerijden met zwaardere uivoeringen is moeilijk voor een 50 cc me dunkt.

Groetjes

Valentin

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...